Сутність поняття «франчайзинг»

Гурбик, Ю. Ю. and Біляєв, С. С. and Діоба, К. І. (2020) Сутність поняття «франчайзинг». In: I Міжнародна науково-практична конференція «EUROPEAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS», 28-30 листопада, м. Рим.

[thumbnail of Гурбик Ю.Ю. Рим.pdf]
Preview
Text
Гурбик Ю.Ю. Рим.pdf

Download (439kB) | Preview

Abstract

Використання франчайзингових відносин в економіці України дає можливість поєднати великий і малий бізнес в єдину конкурентоспроможну підприємницьку систему. Даний підприємницький союз – це з одного боку великі підприємства (франчайзери), які мають фінансові та матеріальні ресурси, чітку і стабільну управлінську структуру, комерційну силу, популярність та значний досвід великої компанії, а з іншого боку малі підприємства (франчайзі) де присутня висока організаційна мобільність, комерційна енергія та зобов’язання окремого підприємця. А тому чітке розуміння сутності та змісту даного поняття є актуальним завданням сучасної вітчизняної науки.

Item Type: Conference or Workshop Item (Other)
Subjects: H Суспільні науки > HF Торгівля
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Depositing User: Unnamed user with email marisyla@ukr.net
Date Deposited: 17 Dec 2020 14:59
Last Modified: 17 Dec 2020 14:59
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11041

Actions (login required)

View Item
View Item