Гурбик, Ю. Ю. and Біляєв, С. С. and Діоба, К. І. (2020) Сутність поняття «франчайзинг». In: I Міжнародна науково-практична конференція «EUROPEAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS», 28-30 листопада, м. Рим.
Гурбик Ю.Ю. Рим.pdf
Download (439kB) | Preview
Abstract
Використання франчайзингових відносин в економіці України дає можливість поєднати великий і малий бізнес в єдину конкурентоспроможну підприємницьку систему. Даний підприємницький союз – це з одного боку великі підприємства (франчайзери), які мають фінансові та матеріальні ресурси, чітку і стабільну управлінську структуру, комерційну силу, популярність та значний досвід великої компанії, а з іншого боку малі підприємства (франчайзі) де присутня висока організаційна мобільність, комерційна енергія та зобов’язання окремого підприємця. А тому чітке розуміння сутності та змісту даного поняття є актуальним завданням сучасної вітчизняної науки.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Other) |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HF Торгівля |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Depositing User: | Unnamed user with email marisyla@ukr.net |
Date Deposited: | 17 Dec 2020 14:59 |
Last Modified: | 17 Dec 2020 14:59 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11041 |