Гурбик, Ю. Ю. and Кичак, Ю. С. (2020) Трактування поняття «маркетинг»: поліаспектний підхід. In: Міжнародна науково-практичне конференція "MODERN SCIENCE: PROBLEMS AND INNOVATIONS", 18-20 October 2020, Stockholm, Sweden.
Preview
Стокгольм Гурбик Ю.Ю..pdf
Download (297kB) | Preview
Abstract
Здійснено ґрунтовний та комплексний аналіз сутності поняття «маркетинг» зарубіжними та українськими вченими. Встановлено, що серед науковців які вивчають маркетинг немає єдиного підходу щодо його трактування, а тому досліджуване поняття носить поліаспектний характер.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Other) |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Depositing User: | Unnamed user with email marisyla@ukr.net |
Date Deposited: | 11 Dec 2020 12:34 |
Last Modified: | 11 Dec 2020 12:34 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10984 |