Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Трактування поняття «маркетинг»: поліаспектний підхід

Гурбик, Ю. Ю. and Кичак, Ю. С. (2020) Трактування поняття «маркетинг»: поліаспектний підхід. In: Міжнародна науково-практичне конференція "MODERN SCIENCE: PROBLEMS AND INNOVATIONS", 18-20 October 2020, Stockholm, Sweden.

[thumbnail of Стокгольм Гурбик Ю.Ю..pdf]
Preview
Text
Стокгольм Гурбик Ю.Ю..pdf

Download (297kB) | Preview

Abstract

Здійснено ґрунтовний та комплексний аналіз сутності поняття «маркетинг» зарубіжними та українськими вченими. Встановлено, що серед науковців які вивчають маркетинг немає єдиного підходу щодо його трактування, а тому досліджуване поняття носить поліаспектний характер.

Item Type: Conference or Workshop Item (Other)
Subjects: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Depositing User: Unnamed user with email marisyla@ukr.net
Date Deposited: 11 Dec 2020 12:34
Last Modified: 11 Dec 2020 12:34
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10984

Actions (login required)

View Item
View Item