Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Проєктна діяльність майбутнього вчителя музичного мистецтва

Білецька, М. В. and Підварко, Т. О. (2020) Проєктна діяльність майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2. pp. 18-21. ISSN 1992-5786

[thumbnail of Стаття Білецька_Підварко.pdf] Text
Стаття Білецька_Підварко.pdf

Download (246kB)

Abstract

У статті розкрито сутність понять «проєктна діяльність», «метод проєкту», «художньо-проєктна діяльність», «мережевий проєкт». Вказано важливі вміння, якими повинен володіти майбутній
учитель музичного мистецтва для здійснення проєктної діяльності; зазначено принципи, за якими
формування здатності до проєктної діяльності майбутніх учителів буде ефективнішим: це принцип
інтегративності, принцип орієнтації на самоосвіту і саморозвиток студентів, принцип вільного вибору
студентом освітньої траєкторії, принцип креативності, принцип мультимедійності. Зазначено, що
для того щоб використовувати проєктну діяльність під час занять з музичного мистецтва ЗЗСО,
вчитель сам повинен оволодіти необхідними знаннями та вміннями з використання методу проєктів. Охарактеризовано проєктну діяльність вчителя; з’ясовано, що використання проєктної діяльності вчителем сприятиме формуванню позитивної самооцінки, самоповаги в учнів, вміння самостійно
та спільно планувати діяльність і співпрацю, вміння вирішувати творчі завдання; сприяє вихованню
цілеспрямованості та наполегливості, вмінню організувати розумову діяльність учнів; розвиває їхні
комунікативні здібності і творчий підхід до результатів роботи. Розглянуто метод проєкту, який
орієнтований на творчу самореалізацію особистості, розвиток волі, винахідливості, цілеспрямованості. Розглянуто «мережевий проєкт», впровадження якого в навчальний процес стає одним із засобів
формування загальнокультурних і професійних компетенцій, виховання ціннісного ставлення до своєї
професійної діяльності. Під час дистанційного навчання використання мережевого проєкту формує і
підтримує загальнокультурні компетенції: здатність і готовність до проведення бібліографічної та
інформаційно-пошукової роботи з подальшим використанням даних для вирішення професійних задач.
Зазначено дидактичні вимоги до використання мережевого проєкту.

Item Type: Article
Additional Information: Білецька М. В. Проєктна діяльність майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. В. Білецька, Т. О. Підварко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – 2020. - № 2. - С. 18-21.
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 19 Nov 2020 14:21
Last Modified: 26 Oct 2021 17:49
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10884

Actions (login required)

View Item
View Item