Непша, О. В. and Прохорова, Л. А. and Передерій, Д. М. and Блищик, M. В. (2020) Психолого-педагогічні умови формування геолого-геоморфологічних знань та умінь при вивченні географії у загальноосвітніх закладах. Актуальные научные исследования в современном мире, 5 (10(66)). pp. 96-101. ISSN 2524-0986
![Непша ОВ_Прохорова ЛА_Передерій ДМ_Блищик М.pdf [thumbnail of Непша ОВ_Прохорова ЛА_Передерій ДМ_Блищик М.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Непша ОВ_Прохорова ЛА_Передерій ДМ_Блищик М.pdf
Download (2MB)
Abstract
Геолого-геоморфологічні знання мають спеціальне теоретичне і практичне значення. Вони відіграють основну роль у всій системі фізико-географічних знань. Так, без оволодіння геолого-геоморфологічними знаннями неможливо правильне формування знань про природно-територіальний комплекс ‒ основний предмет вивчення фізичної географії, а при вивченні питань розвитку рельєфу розкривається розуміння найважливіших законів діалектики і діалектичної сутності географічних процесів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Факультет природничих наук > Кафедра географії та туризму |
Depositing User: | Unnamed user with email nepsha_aleks@ukr.net |
Date Deposited: | 09 Nov 2020 18:14 |
Last Modified: | 09 Nov 2020 18:14 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10851 |