Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Механізми управління процесом виховання моральної культури майбутніх учителів-дефектологів

Москальова, Л. Ю. and Єрьоміна, Л. Є. (2020) Механізми управління процесом виховання моральної культури майбутніх учителів-дефектологів. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр., 2 (95). pp. 130-138. ISSN 2707-7292

[thumbnail of Москальова_Єрьоміна.pdf] Text
Москальова_Єрьоміна.pdf

Download (665kB)

Abstract

У статті розкрито сутність професійної діяльності учителядефектолога, що перебуває за межами учительської діяльності.
Робота учителя-дефектолога поєднується з реабілітаційною,
соціально-педагогічною, консультативно-діагностичною.
Обґрунтовано, що метою виховання моральної культури
майбутнього учителя-дефектолога має бути підготовка фахівця,
здатного етично мислити, здійснювати моральний вибір, приймати
моральні рішення; готового до активної роботи над
самовдосконаленням моральних якостей; виховної діяльності з
дітьми та учнівською молоддю; спроможного до вияву почуття
глибокої прихильності до оточення, здійснення морального вчинку.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 4349 not found.
Date Deposited: 03 Nov 2020 12:46
Last Modified: 03 Nov 2020 12:46
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10837

Actions (login required)

View Item
View Item