Москальова, Л. Ю. and Єрьоміна, Л. Є. (2020) Механізми управління процесом виховання моральної культури майбутніх учителів-дефектологів. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр., 2 (95). pp. 130-138. ISSN 2707-7292
Москальова_Єрьоміна.pdf
Download (665kB)
Abstract
У статті розкрито сутність професійної діяльності учителядефектолога, що перебуває за межами учительської діяльності.
Робота учителя-дефектолога поєднується з реабілітаційною,
соціально-педагогічною, консультативно-діагностичною.
Обґрунтовано, що метою виховання моральної культури
майбутнього учителя-дефектолога має бути підготовка фахівця,
здатного етично мислити, здійснювати моральний вибір, приймати
моральні рішення; готового до активної роботи над
самовдосконаленням моральних якостей; виховної діяльності з
дітьми та учнівською молоддю; спроможного до вияву почуття
глибокої прихильності до оточення, здійснення морального вчинку.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 4349 not found. |
Date Deposited: | 03 Nov 2020 12:46 |
Last Modified: | 03 Nov 2020 12:46 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10837 |