Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Навчально-розвивальний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики

Маковський, Д. О. (2019) Навчально-розвивальний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики. НАУКОВИЙ ВІСНИК МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ, 3 (66). pp. 167-171.

[thumbnail of 2.pdf] Text
2.pdf

Download (688kB)

Abstract

Стаття присвячена навчально-розвивальному потенціалу інформаційно-комунікаційних технологій
для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики. Розкривається використання
комп'ютерних программ (MIDI, Musical Instruments Digital Interface, Garage Band, FlexiMusic Composer,
FL Studio, Finale, Sibelius) у навчальний процес на уроці музики учнів початкової школи. Висвітлюються
різноманітні й багатопланові психолого-педагогічні завдання інформатизації навчального процесу
в учнів початкової школи. Акцентується твердження щодо необхідності застосування музично-
комп'ютерних програм на уроці музики, що сприяє формуванню розуміння музики в учнів початкової
школи на уроці музики.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4397 not found.
Date Deposited: 26 Oct 2020 09:57
Last Modified: 26 Oct 2020 09:57
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10810

Actions (login required)

View Item
View Item