Маковський, Д. О. (2019) Навчально-розвивальний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики. НАУКОВИЙ ВІСНИК МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ, 3 (66). pp. 167-171.
2.pdf
Download (688kB)
Abstract
Стаття присвячена навчально-розвивальному потенціалу інформаційно-комунікаційних технологій
для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики. Розкривається використання
комп'ютерних программ (MIDI, Musical Instruments Digital Interface, Garage Band, FlexiMusic Composer,
FL Studio, Finale, Sibelius) у навчальний процес на уроці музики учнів початкової школи. Висвітлюються
різноманітні й багатопланові психолого-педагогічні завдання інформатизації навчального процесу
в учнів початкової школи. Акцентується твердження щодо необхідності застосування музично-
комп'ютерних програм на уроці музики, що сприяє формуванню розуміння музики в учнів початкової
школи на уроці музики.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 26 Oct 2020 09:57 |
Last Modified: | 26 Oct 2020 09:57 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10810 |