Варениченко, А. Б. (2017) Структурні компоненти професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування екологічної культури. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 1 (56). pp. 36-39. ISSN 2518-7813
![МИКОЛАЇВ 2017+.pdf [thumbnail of МИКОЛАЇВ 2017+.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
МИКОЛАЇВ 2017+.pdf
Download (140kB)
Abstract
Висвітлені структурні компоненти професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування екологічної культури і проаналізовано їх зміст: мотиваційно-ціннісний (сукупність потреб, мотивів, інтересів, ціннісних орієнтацій, ставлень, адекватних цілям і завданням), інформаційно-когнітивний (екологічно значущі знання, їх сприйняття, розуміння, усвідомлення та використання), діяльнісно-поведінковий (професійно значущі уміння та навички, природодоцільність вчинків у навколишньому середовищі).
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 09 Sep 2020 12:48 |
Last Modified: | 28 Feb 2023 15:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10586 |