Мунтян, С. Г. and Лебєдєва, О. А. (2020) Підготовка здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» до єдиного вступного іспиту з іноземної мови. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 3 (70). pp. 129-134. ISSN 1992-5786
26.pdf
Download (244kB)
Abstract
У статті розглянуто проблему підготовки здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» до єдиного
вступного іспиту з іноземної мови для вступу до магістратури. Виділено ознаки впливу зовнішнього
незалежного іншомовного тестування на суб’єктів навчального процесу. Виявлено, що для досяг-
нення позитивного впливу контролю знань та вмінь на тих, хто підлягає тестуванню, слід забезпе-
чити безпосередній взаємозв’язок між заняттями з іноземної мови та іспитом, що передбачається
здавати. Встановлено, що таке узгодження виражається у необхідному коректуванні навчального
процесу, тобто відбувається за умов змінення навчальної програми, покращення якості навчальних
матеріалів, прийомів навчання, а також підвищення мотивації здобувачів освіти. Досліджено на окре-
мому практичному прикладі, яких саме змін мають зазнати навчальні програми та навчально-мето-
дичні матеріали за умов необхідності врахування вимог єдиного вступного іспиту під час підготовки
студентів у конкретній навчальній ситуації. Для цього проаналізовано основні характеристики вище-
зазначеного іспиту та особливості конкретних курсів авторів публікації. На підставі зазначеного
аналізу обґрунтовано, яких саме коректувань ще на етапі планування має зазнати навчально-ме-
тодичний супровід курсів авторів публікації на рівні формулювання цілей, відбору змісту навчання,
а також на рівні осмислення конкретних навчально-методичних кроків його реалізації. Зазначено,
що, запроваджуючи тренінг відповідної іншомовної компетенції студентів, викладач іноземних мов
повинен бути обізнаним у тому, як розробляти якісні тестові завдання з контролю й оцінки рівня її
сформованості та як готувати студентів до виконання тестів. З’ясовано, яких правил, параметрів
і процедур слід дотримуватися під час розробки тестових завдань для визначення рівня сформовано-
сті іншомовної компетенції у читанні.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Depositing User: | Users 34 not found. |
Date Deposited: | 08 Sep 2020 09:41 |
Last Modified: | 08 Oct 2020 11:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10551 |