Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст.

Зайченко, Н. І. (2019) Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”, 1 (8 (70)). pp. 25-29.

[thumbnail of 15586952814665.pdf] Text
15586952814665.pdf

Download (662kB)

Abstract

Стаття присвячена вивченню змістових параметрів іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. З’ясовано, що ідея іспанського “просвітницького регенераціонізму” – мейнстрим цього дискурсу. Іспанські інтелектуали обґрунтовували провідне значення народного просвітництва та культурного прогресування країни у її прагненні до оновлення.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 4438 not found.
Date Deposited: 07 Sep 2020 12:44
Last Modified: 07 Sep 2020 12:44
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10546

Actions (login required)

View Item
View Item