Зайченко, Н. І. (2019) Освіта як інструментарій національного оновлення в іспанському педагогічному дискурсі межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка, 2 (17). pp. 28-31. ISSN 2663-6085
![7.pdf [thumbnail of 7.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
7.pdf
Download (158kB)
Abstract
У статті порушено проблему освіти як складної соціальної системи, елементи якої – людські покоління – у часовій взаємодії змінюють під силою потужного інтелектуального руху світоглядні уявлення про консолідаційні можливості спільнот. Інтелектуальний рух в Іспанії на межі ХІХ–ХХ століть – «регенераціонізм» – величне суспільно-історичне явище.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4438 not found. |
Date Deposited: | 07 Sep 2020 12:44 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 07:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10544 |