Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках математики

Гончар, Т. О. and Яценюк, М. С. (2020) Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках математики. Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1. pp. 51-54.

[thumbnail of knopp.org.ua июль_2020 гончар яценюк.pdf] Text
knopp.org.ua июль_2020 гончар яценюк.pdf

Download (1MB)

Abstract

На сучасному етапі розвитку суспільства неможливо уявити процес
наукового пізнання без застосування математичного апарату, саме тому
одним з головних завдань математичної освіти є забезпечення
математичної грамотності школярів, тобто забезпечення готовності і
здатності учнів вирішувати життєві завдання за допомогою математики. В епоху розквіту різноманітних фінансових інструментів не лише
бізнесмени та економісти, але і просто освідченні громадяни повинні
мати можливість у доступній формі ознайомитися з основами техніки
порівняння вигод та втрат від фінансових операцій. Наприклад, дуже
часто використовуються такі поняття: «знижка становить 20%»; «банк
нараховує 10% річних»; «рівень інфляції становить 8% на рік»;
«комісія від оплати 3%» тощо.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Q Наука > QA Математика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 04 Sep 2020 12:38
Last Modified: 04 Sep 2020 12:38
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10529

Actions (login required)

View Item
View Item