Гончар, Т. О. and Яценюк, М. С. (2020) Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках математики. Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1. pp. 51-54.
![knopp.org.ua июль_2020 гончар яценюк.pdf [thumbnail of knopp.org.ua июль_2020 гончар яценюк.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
knopp.org.ua июль_2020 гончар яценюк.pdf
Download (1MB)
Abstract
На сучасному етапі розвитку суспільства неможливо уявити процес
наукового пізнання без застосування математичного апарату, саме тому
одним з головних завдань математичної освіти є забезпечення
математичної грамотності школярів, тобто забезпечення готовності і
здатності учнів вирішувати життєві завдання за допомогою математики. В епоху розквіту різноманітних фінансових інструментів не лише
бізнесмени та економісти, але і просто освідченні громадяни повинні
мати можливість у доступній формі ознайомитися з основами техніки
порівняння вигод та втрат від фінансових операцій. Наприклад, дуже
часто використовуються такі поняття: «знижка становить 20%»; «банк
нараховує 10% річних»; «рівень інфляції становить 8% на рік»;
«комісія від оплати 3%» тощо.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > Q Наука (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Depositing User: | Users 25 not found. |
Date Deposited: | 04 Sep 2020 12:38 |
Last Modified: | 04 Sep 2020 12:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10529 |