Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Методика застосування грошових знаків в шкільному курсі «Географія. Материки і океани»

Байтеряков, О. З. and Донченко, Л. М. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Методика застосування грошових знаків в шкільному курсі «Географія. Материки і океани». Other. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.

[thumbnail of Байтеряков ОЗ_Доненко ЛМ..pdf] Text
Байтеряков ОЗ_Доненко ЛМ..pdf

Download (3MB)

Abstract

Переваги застосування грошових знаків у шкільному курсі географії полягають у звичності їх
використання в повсякденному житті і незвичності застосування як джерела інформації, розмаїтті змісту
їх зображення, періодичності видання ювілейних та пам’ятних монет, привабливому зовнішньому
вигляді, можливості знайти нове хобі, а також у різноманітності методичних прийомів їх використання.
За допомогою банкнот і монет учитель має змогу розширити уявлення учнів про джерела географічної
інформації з одного боку та продемонструвати важливість географічних знань для пояснення дизайну
грошових знаків з іншого. Їх застосування на уроках дозволить урізноманітнити види навчальної діяльності,
внести елементи новизни у традиційні завдання. Яскравий, привабливий вигляд грошових знаків дозволяє
розглядати їх як художню мініатюру та підвищує зацікавленість учнів до виконання завдань.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства
Depositing User: Users 31 not found.
Date Deposited: 22 Jul 2020 10:10
Last Modified: 22 Jul 2020 10:10
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10468

Actions (login required)

View Item
View Item