Ажажа, М. and Муц, Л. and Фурсін, О. (2020) Промисловий менеджмент: теорія і практика. РОЗДІЛ 9. Напрями удосконалення data-майнингу і комунікації на промисловому підприємстві в умовах цифровізації. Other. ЗНУ, Запоріжжя.
![стор.ПРОМИСЛОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ испр.-240-249.pdf [thumbnail of стор.ПРОМИСЛОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ испр.-240-249.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
стор.ПРОМИСЛОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ испр.-240-249.pdf
Download (637kB)
Abstract
Використання Big Data (великих даних) необхідно для прийняття управлінських рішень промислового менеджменту, створення та оцінки рішень загальних стратегій та пропозицій Data science - даних про операційну роботу, результати маркетингових компаній і поведінку своїх клієнтів.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 16 Jul 2020 08:15 |
Last Modified: | 16 Jul 2020 08:15 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10459 |