Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Концепція конкурентних цінностей і стратегічного мислення як модель для оцінювання ефективності компаній

Журавель, К. (2020) Концепція конкурентних цінностей і стратегічного мислення як модель для оцінювання ефективності компаній. In: Економіка та менеджмент у період цифрової трансфорЮвілейна Міжнародна науково-практична конференція "Економіка та менеджмент у період цифрової трансформації бізнесу, суспільства і держави" ичної конференції, 28-29, Запоріжжя.

[thumbnail of sbornik-306-309 (1).pdf] Text
sbornik-306-309 (1).pdf

Download (482kB)

Abstract

Актуальність теми дослідження у тому, що концепція конкурентних цінностей та стратегічного мислення як модель для оцінювання ефективності компаній має велике практичне значення і сьогодні, була створена у 1983 році Р. Квіном і Дж. Рорбахом, яку можна використовувати для оцінювання і визначення програм контролю за розвитком та управлінням.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Depositing User: Users 17 not found.
Date Deposited: 29 Jun 2020 02:02
Last Modified: 06 Jul 2020 06:47
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10414

Actions (login required)

View Item
View Item