Журавель, К. (2020) Концепція конкурентних цінностей і стратегічного мислення як модель для оцінювання ефективності компаній. In: Економіка та менеджмент у період цифрової трансфорЮвілейна Міжнародна науково-практична конференція "Економіка та менеджмент у період цифрової трансформації бізнесу, суспільства і держави" ичної конференції, 28-29, Запоріжжя.
![sbornik-306-309 (1).pdf [thumbnail of sbornik-306-309 (1).pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
sbornik-306-309 (1).pdf
Download (482kB)
Abstract
Актуальність теми дослідження у тому, що концепція конкурентних цінностей та стратегічного мислення як модель для оцінювання ефективності компаній має велике практичне значення і сьогодні, була створена у 1983 році Р. Квіном і Дж. Рорбахом, яку можна використовувати для оцінювання і визначення програм контролю за розвитком та управлінням.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 29 Jun 2020 02:02 |
Last Modified: | 06 Jul 2020 06:47 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10414 |