Наука як соціальне явище пізнання і освоєння дійсності

Молодиченко, В. В. and Сердюк, А. М. (2018) Наука як соціальне явище пізнання і освоєння дійсності. Versus (1-2). pp. 47-50. ISSN 2310-4562

[thumbnail of 2627-Текст статті-5839-1-10-20190824.pdf]
Preview
Text
2627-Текст статті-5839-1-10-20190824.pdf

Download (211kB) | Preview

Abstract

Сучасний етап розвитку суспільства характеризуються прогресивним розвитком науки на фоні ускладнення загальних проблем людства, збільшення обсягу наукової інформації, нових форм комунікації. Ще в давніх суспільствах Егіпту, Індії, Китаю з’явились основи філософських та інших знань. Антична наука розглядала людину як складову всієї природи. Перетворення науки у соціальний інститут відбулося в XVII-XVIIIст. і поступово ускладнювалась. Сучасні «виробничі» функції науки реалізуються за такими напрямами: використання для розвитку виробництва, розвитку науки шляхом розвитку фундаментальних досліджень, вивчення феномену людини, а також процесів управління та прогнозування можливих сценаріїв соціального розвитку суспільства. Все це дозволяє говорити про формування багатомірного образу сучасної науки як системи знань і соціального інституту. Як складний соціокультурний феномен наука розглядається як систему знань, форму суспільної свідомості та людської діяльності. Вивчення закономірностей і тенденцій розвитку наукового пізнання, його соціальних функцій і ролі стає важливим аспектом осмислення сучасної соціальної дійсності. Знаходячи спільне в явищах, розкриваючи загальні зв’язки і закономірності філософія виробляє загальні методологічні принципи взаємодії з природознавством.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 16 Jul 2020 08:15
Last Modified: 16 Jul 2020 08:15
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10391

Actions (login required)

View Item
View Item