Ярова, Л. Г. (2020) Теоретичні аспекти використання цифрового маркетингу в діяльності підприємств. Innovative Educational Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management. – Training.. pp. 127-130.
![Ярова 127-страницы-133-136.pdf [thumbnail of Ярова 127-страницы-133-136.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Ярова 127-страницы-133-136.pdf
Download (1MB)
Abstract
Розвиток інформаційних технологій змінює і самі технології ведення бізнесу. Не зважаючи на розміри компаній та їх конкурентне становище, вони отримують можливості доступу до світового ринку, нові засоби просування продукції, сучасні важелі конкуренції за якістю, ціною та номенклатурою товарів. Цифровий маркетинг, як комплекс інформаційних рішень, є одним з базових компонентів розвитку сучасного бізнесу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) H Суспільні науки > HB Економічна теорія H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління H Суспільні науки > HJ Суспільні фінанси |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування |
Depositing User: | Users 24 not found. |
Date Deposited: | 01 Jul 2020 07:23 |
Last Modified: | 01 Jul 2020 07:23 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10329 |