Зайченко, Н. І. (2020) Елементи соціального досвіду в концепції про соціальне виховання Р. Руїса Амадо. Інноваційна педагогіка, 1 (22). pp. 16-19. ISSN 2663-6085
![5.pdf [thumbnail of 5.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
5.pdf
Download (176kB)
Abstract
У статті з’ясовано, що в оригінальній концепції про соціальне виховання іспанського
педагога-богослова Рамона Руїса Амадо
(1861–1934) були визначені конкретні умови,
необхідні для включення та інтеграції
людини до соціуму, насамперед, освоєння
людиною основних елементів соціального
досвіду. Не відступаючи від традиції іспанської педагогіки католицького напряму
тлумачити соціальні феномени як дані природно, обмежені Божим задумом і Божою
волею, Р. Руїс Амадо спробував обґрунтувати положення про свідому і діяльну участь
людини у системі суспільних відносин, яка
уможливлюється під проводом цілеспрямованого соціального виховання. У концепції
про соціальне виховання видатного іспанського просвітителя представлено міркування стосовно цілей, змісту та засобів
соціального виховання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 01 Jul 2020 09:53 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 07:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10310 |