Бєльчева, Т. Ф. and Куст, А. (2019) Класифікація та використання педагогічного програмного забезпечення у сучасній загальноосвітній школі. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій. pp. 10-14.
КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ-конвертирован.pdf
Download (193kB)
Abstract
Використання програмного забезпечення в навчально – виховному процесі початкової школи дозволяє активізувати процес навчання, реалізувати ідеї розвивального навчання, підвищити темп уроку, збільшити обсяг самостійної роботи учнів. Дає можливість учителю на уроках урізноманітнити форми роботи, діяльність учнів, активізувати увагу, підвищити творчий потенціал учня. Використання різноманітних програм у роботі з учнями суттєво впливають на мотиваційну сферу освітнього процесу
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 30 Jun 2020 08:18 |
Last Modified: | 30 Jun 2020 08:18 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10304 |