Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Класифікація та використання педагогічного програмного забезпечення у сучасній загальноосвітній школі

Бєльчева, Т. Ф. and Куст, А. (2019) Класифікація та використання педагогічного програмного забезпечення у сучасній загальноосвітній школі. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій. pp. 10-14.

[thumbnail of КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ-конвертирован.pdf] Text
КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ-конвертирован.pdf

Download (193kB)

Abstract

Використання програмного забезпечення в навчально – виховному процесі початкової школи дозволяє активізувати процес навчання, реалізувати ідеї розвивального навчання, підвищити темп уроку, збільшити обсяг самостійної роботи учнів. Дає можливість учителю на уроках урізноманітнити форми роботи, діяльність учнів, активізувати увагу, підвищити творчий потенціал учня. Використання різноманітних програм у роботі з учнями суттєво впливають на мотиваційну сферу освітнього процесу

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 30 Jun 2020 08:18
Last Modified: 30 Jun 2020 08:18
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10304

Actions (login required)

View Item
View Item