Постол, А. А. (2018) Особливості формування та форми впровадження маркетингових стратегій аграрних підприємств. Вісник Одеського національного університету. Економіка, 23 (2). pp. 64-68.
![Vonu_econ_2018_23_2_15.pdf [thumbnail of Vonu_econ_2018_23_2_15.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Vonu_econ_2018_23_2_15.pdf
Download (245kB)
Abstract
У статті визначено важливість маркетингової діяльності у розвитку аграрних підприємств. Виявлено
її чинники та рівень здійснення. Здійснено групування аграрних підприємств за рівнем та формами
використання маркетингових стратегій. Обґрунтовано можливості застосування маркетингових страте-
гій розвитку, їх типи та форми. Розроблено критерії оцінки ефективності та механізми впровадження й
очікувані ефекти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4466 not found. |
Date Deposited: | 08 Jul 2020 07:40 |
Last Modified: | 09 Dec 2020 09:35 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10290 |