Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості формування та форми впровадження маркетингових стратегій аграрних підприємств

Постол, А. А. (2018) Особливості формування та форми впровадження маркетингових стратегій аграрних підприємств. Вісник Одеського національного університету. Економіка, 23 (2). pp. 64-68.

[thumbnail of Vonu_econ_2018_23_2_15.pdf] Text
Vonu_econ_2018_23_2_15.pdf

Download (245kB)

Abstract

У статті визначено важливість маркетингової діяльності у розвитку аграрних підприємств. Виявлено
її чинники та рівень здійснення. Здійснено групування аграрних підприємств за рівнем та формами
використання маркетингових стратегій. Обґрунтовано можливості застосування маркетингових страте-
гій розвитку, їх типи та форми. Розроблено критерії оцінки ефективності та механізми впровадження й
очікувані ефекти.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу > Фахові видання
Depositing User: Users 4466 not found.
Date Deposited: 08 Jul 2020 07:40
Last Modified: 09 Dec 2020 09:35
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10290

Actions (login required)

View Item
View Item