Житнік, Т. С. (2019) Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проекту “Академія сучасного дитячого мистецтва”). Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи (1). pp. 65-72.
Житнік_Мелітополь 1.pdf
Download (424kB) | Preview
Abstract
У статті розкрито сутність та важливість створення інклюзивної освітнього простору у зв’язку з впровадженням інклюзії як в загальноосвітні навчальні заклади так і в початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади. Розкрито можливості реалізації соціальної активності суспільства та громадськості у вирішенні завдань щодо покращення умов для дітей з інвалідністю. А саме, використання громадського бюджету (партиципаторного бюджету) на місцевому рівні з метою демократизації процесу поліпшення умов для дітей з інвалідністю в умовах міст України. Представлено громадський проект (2018 рік), що пропонує вирішення відсутності безкоштовних закладів, в яких займаються професійним творчим розвитком та естетичним вихованням дітей з категорії малозабезпечених верств населення, вимушено переміщених осіб, діти з інвалідністю у сучасних техніках.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 30 Jun 2020 10:18 |
Last Modified: | 30 Jun 2020 10:18 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10214 |