Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Методика пролонгованої підтримки індивідуального творчого самовираження старшого дошкільника у художньо-творчій діяльності

Житнік, Т. С. (2019) Методика пролонгованої підтримки індивідуального творчого самовираження старшого дошкільника у художньо-творчій діяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (176). pp. 148-161. ISSN 2521–1919

[thumbnail of жтс.pdf]
Preview
Text
жтс.pdf

Download (720kB) | Preview

Abstract

Художня активність у дітей старшого дошкільного віку визначається індивідуально. Безумовно, природні художньо-творчі задатки у художньому вихованні відіграють головну роль, однак без систематичного мотивування художньо-творчої активності їх розвиток сповільнюється. Для дитини головне полягає в «умінні малювати», але важливішим є – правильне ставлення до творчої діяльності. Розв’язання цієї проблеми лежить у психологічній площині.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 30 Jun 2020 10:21
Last Modified: 16 Oct 2020 05:40
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10213

Actions (login required)

View Item
View Item