Житнік, Т. С. (2019) Методика пролонгованої підтримки індивідуального творчого самовираження старшого дошкільника у художньо-творчій діяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (176). pp. 148-161. ISSN 2521–1919
Preview
жтс.pdf
Download (720kB) | Preview
Abstract
Художня активність у дітей старшого дошкільного віку визначається індивідуально. Безумовно, природні художньо-творчі задатки у художньому вихованні відіграють головну роль, однак без систематичного мотивування художньо-творчої активності їх розвиток сповільнюється. Для дитини головне полягає в «умінні малювати», але важливішим є – правильне ставлення до творчої діяльності. Розв’язання цієї проблеми лежить у психологічній площині.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 30 Jun 2020 10:21 |
Last Modified: | 16 Oct 2020 05:40 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10213 |