Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Психолого-педагогічний супровід як компонент системи розвитку творчої активності дітей старшого дошкільного віку

Житнік, Т. С. (2019) Психолого-педагогічний супровід як компонент системи розвитку творчої активності дітей старшого дошкільного віку. Інноваційні технології в дошкільній освіті: зб. наук. статей за матеріалами ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.,28–29 берез. 2019 р.. pp. 57-58.

[thumbnail of Збірник (1).pdf]
Preview
Text
Збірник (1).pdf

Download (868kB) | Preview

Abstract

Досліджуючи проблему розвитку творчої активності дитини в різних соціальних сферах, доходимо висновку, що основною можливістю розв’язання окресленої проблеми є виділення основних умов її реалізації. Урахування основних педагогічних умов, методів та форм дозволить створити ефективний психолого-педагогічний супровід для розвитку творчої активності старших дошкільників.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 30 Jun 2020 14:58
Last Modified: 30 Jun 2020 14:58
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10211

Actions (login required)

View Item
View Item