Житнік, Т. С. (2019) Психолого-педагогічний супровід як компонент системи розвитку творчої активності дітей старшого дошкільного віку. Інноваційні технології в дошкільній освіті: зб. наук. статей за матеріалами ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.,28–29 берез. 2019 р.. pp. 57-58.
Preview
Збірник (1).pdf
Download (868kB) | Preview
Abstract
Досліджуючи проблему розвитку творчої активності дитини в різних соціальних сферах, доходимо висновку, що основною можливістю розв’язання окресленої проблеми є виділення основних умов її реалізації. Урахування основних педагогічних умов, методів та форм дозволить створити ефективний психолого-педагогічний супровід для розвитку творчої активності старших дошкільників.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 30 Jun 2020 14:58 |
Last Modified: | 30 Jun 2020 14:58 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10211 |