Житнік, Т. С. (2019) Проблема активності особистості в психолого-педагогічній літературі. Наука III тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 25-26 квіт. 2019 р. (1). pp. 118-119.
Preview
ilovepdf_merged.pdf
Download (2MB) | Preview
Abstract
У педагогічній літературі “творча діяльність” визначається як діяльність, що дає нові, вперше створювані оригінальні продукти, що мають суспільне значення (В. Андрєєв, Ю. Козирєва). Психологи та педагоги (Д. Богоявленська, Я. Пономарьов, В. Сухомлинський та інші) розглядають творчість як продукт розумової та творчої діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 30 Jun 2020 14:56 |
Last Modified: | 30 Jun 2020 14:56 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10210 |