Мілько, Н. Є. (2019) Багатофункціональність міжкультурного діалогу в навчальному процесі ззакладів вищої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (22). pp. 50-54. ISSN 2219-5203
Милько.pdf
Download (5MB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто міжкультурний
діалог, реалізація якого розвиває
когнітивну, ціннісно-смислову та
поведінкову сфери особистості
суб’єктів освіти, сприяючи в такий
спосіб їх професійному
становленню. Розкрито основні
функції діалогу, наголошено
на необхідності організації
правильної позиції вчителя
в освітньому процесі.
Проаналізовано специфіку
компетентності вчителя іноземних
мов, яка полягає в наявності
сформованої іншомовної
комунікативної компетенц
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедрa германської філології та методики викладання германських мов > Фахові видання | 
| Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com | 
| Date Deposited: | 26 Jun 2020 17:09 | 
| Last Modified: | 30 Sep 2020 07:40 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10189 | 




