Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії

Яковенко, І. О. and Чорна, В. В. and Москальова, Л. Ю. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Other. Люкс, Мелітополь.

[thumbnail of Яковенко, Чорна, Москальова.pdf]
Preview
Text
Яковенко, Чорна, Москальова.pdf

Download (438kB) | Preview

Abstract

Якщо взяти освітній процес в цілому, то будь-яка школа чи вчитель, зокрема, повинні дотримуватися інклюзивної філософії у своїй викладацькій діяльності, тобто створювати максимально комфортне розвивальне середовище кожному учаснику навчально-виховного процесу.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: A Загальні роботи > AZ Історія науки і навчання. Гуманітарні науки
H Суспільні науки > HN Соціальна історія і стан. Соціальні проблеми. Соціальна реформа
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 01 Jul 2020 06:55
Last Modified: 01 Jul 2020 06:55
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10179

Actions (login required)

View Item
View Item