Таган, Л. В. (2019) Importance of finger exercises for speech of preschool children. Universum View 17. Pedagogical sciences: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 59-61.
Preview
View 17. Pedagogical sciences.pdf
Download (618kB) | Preview
Abstract
Дошкільний вік – це період активного засвоєння дитиною мови, становлення і
розвитку всіх сторін мовлення: фонетичної, граматичної, лексичної. Основним
фактором формування особистості дошкільника є мовленнєвий розвиток.
Процес мовлення передбачає, з одного боку, формування і формулювання
думок мовними засобами, а з іншого боку – сприйняття мовних конструкцій та їх
розуміння.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 4438 not found. |
Date Deposited: | 23 Jun 2020 13:57 |
Last Modified: | 23 Jun 2020 13:57 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10142 |