Колоніна, Л. Г. (2019) Основні характеристики сутносні та змісту поняття індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки. World science, 2 (12). pp. 10-14. ISSN 2413-1032
Польша декабрь статья.pdf
Download (431kB) | Preview
Abstract
Авторка надала теоретичне обґрунтування сутнісних характеристик поняття “індивідуальної освітньої траєкторії”. На основі логем системи методологічних підходів (холісько-емерджентний, гуманітарний, аксіологічний, транскомунікативний, особистісно-діяльнісний, праксіологічний, проектний, компетентісний, креативно-акмеологічний) сформульовала визначення індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх вчителів музичного мистецтва та стисло окреслила структурний зміст досліджуваного поняття, що предсталено двома блоками: особистісного потенціал (мотиваційно-ціннісний, особистісно-досвідний, орієнтаційно-пізнавальний, комунікативний рефлексивно-регулятивний компоненти) та його реалізація у навчальній діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 4406 not found. |
Date Deposited: | 23 Jun 2020 10:21 |
Last Modified: | 23 Jun 2020 10:21 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10138 |