Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Основні характеристики сутносні та змісту поняття індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки

Колоніна, Л. Г. (2019) Основні характеристики сутносні та змісту поняття індивідуальної освітньої траєкторії студента в процесі професійної підготовки. World science, 2 (12). pp. 10-14. ISSN 2413-1032

[thumbnail of Польша декабрь статья.pdf]
Preview
Text
Польша декабрь статья.pdf

Download (431kB) | Preview

Abstract

Авторка надала теоретичне обґрунтування сутнісних характеристик поняття “індивідуальної освітньої траєкторії”. На основі логем системи методологічних підходів (холісько-емерджентний, гуманітарний, аксіологічний, транскомунікативний, особистісно-діяльнісний, праксіологічний, проектний, компетентісний, креативно-акмеологічний) сформульовала визначення індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх вчителів музичного мистецтва та стисло окреслила структурний зміст досліджуваного поняття, що предсталено двома блоками: особистісного потенціал (мотиваційно-ціннісний, особистісно-досвідний, орієнтаційно-пізнавальний, комунікативний рефлексивно-регулятивний компоненти) та його реалізація у навчальній діяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 4406 not found.
Date Deposited: 23 Jun 2020 10:21
Last Modified: 23 Jun 2020 10:21
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10138

Actions (login required)

View Item
View Item