Колоніна, Л. Г. (2019) Особливості організаційно-педагогічних умов формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки. Science Review, 4 (21). pp. 48-52. ISSN 2544-9346
Польша май.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
ABSTRACT: The article defines the issues of the specificity of the structure of the individual educational trajectory of the future music teacher. The algorithm of individualization of the student learning process is considered. The definition of the terms “individual educational trajectory” and “pedagogical condition” is given. The author briefly reveals the organizational and pedagogical conditions for the formation of the individual educational trajectory of future music teachers, in which he emphasizes the improvement and revision of educational programs on the basis of partner collaboration with a student. It also points to the need to maximize the use of organizational ideas of dual education by increasing the elements of practice-oriented education. Particular attention is paid to the need to modernize the functions of the teacher-curator through updating the content and principles of the institute of the curator.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4406 not found. |
Date Deposited: | 23 Jun 2020 11:53 |
Last Modified: | 23 Jun 2020 11:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10136 |