Особливості підготовки студента-музиканта до практичної роботи з хоровим колективом

Мержева, Л. Ф. (2019) Особливості підготовки студента-музиканта до практичної роботи з хоровим колективом. Science, research, development: monografia pokonferencyjna, 29.06.2019-30.06.2019 (18). pp. 39-43. ISSN ISBN: 978-83-66401-08-2

[thumbnail of Стаття_Польша.pdf]
Preview
Text
Стаття_Польша.pdf

Download (277kB) | Preview

Abstract

Хоровий клас і практична робота з хором є однією з основних виконавських і практичних дисциплін спеціального циклу професійної підготовки майбутніх вчителів музики, яка складається з тісно взаємопов'язаних, при цьому досить самостійних двох розділів. У розділі “хоровий клас” студент, будучи членом хорового колективу, вчиться і співає в хорі під керівництвом педагога; у розділі “практична робота з хором” цей же хоровий колектив служить базою для придбання студентом практичних умінь і навичок управління хором, де студент виступає вже в якості диригента. Позиція, коли студент-музикант займає місце хорового диригента, дозволяє майбутньому вчителю музики розвинути організаторські здібності, виконавську волю, придбати вміння знаходити психологічний і творчий контакти з кожним з учасників хору та з хоровим колективом в цілому, застосувати теоретичні та практичні знання, вміння та навички в реальній музично-педагогічної діяльності.
Ключові слова: хоровий клас, практика роботи з хором, хормейстер, хорова партитура, репетиційна робота, концертний виступ.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4425 not found.
Date Deposited: 23 Jun 2020 06:28
Last Modified: 23 Jun 2020 06:28
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10109

Actions (login required)

View Item
View Item