Меркулова, Н. В. and Позднякова, А. П. and Кириліна, О. М. (2020) До проблеми впровадження критеріїв та показників готовності вчителів до тьюторської діяльності. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (51). pp. 65-67. ISSN 2450-8160
Стаття-_Меркулова,_Кирилiна,_Познякова_.pdf
Download (429kB) | Preview
Abstract
На сучасному етапі розвитку суспільства соціально-економічні проблеми, що поглиблені кризою моральної свідомості, зумовлюють необхідність перетворень у вихованні і розвитку особистості шляхом розширення сфери духовних і матеріальних цінностей, що мають розкриватися як через спільну взаємодію педагога і вихованців, так і через індивідуальний досвід діяння. Це викликає в культурно-освітньому просторі питання щодо розвитку особистості на основі індивідуального підходу із урахуванням сучасних досліджень у сфері філософії, психології, соціальної педагогіки.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 03 Jul 2020 06:12 |
Last Modified: | 03 Jul 2020 06:12 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10062 |