Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

До проблеми впровадження критеріїв та показників готовності вчителів до тьюторської діяльності

Меркулова, Н. В. and Позднякова, А. П. and Кириліна, О. М. (2020) До проблеми впровадження критеріїв та показників готовності вчителів до тьюторської діяльності. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (51). pp. 65-67. ISSN 2450-8160

[thumbnail of Стаття-_Меркулова,_Кирилiна,_Познякова_.pdf]
Preview
Text
Стаття-_Меркулова,_Кирилiна,_Познякова_.pdf

Download (429kB) | Preview

Abstract

На сучасному етапі розвитку суспільства соціально-економічні проблеми, що поглиблені кризою моральної свідомості, зумовлюють необхідність перетворень у вихованні і розвитку особистості шляхом розширення сфери духовних і матеріальних цінностей, що мають розкриватися як через спільну взаємодію педагога і вихованців, так і через індивідуальний досвід діяння. Це викликає в культурно-освітньому просторі питання щодо розвитку особистості на основі індивідуального підходу із урахуванням сучасних досліджень у сфері філософії, психології, соціальної педагогіки.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 03 Jul 2020 06:12
Last Modified: 03 Jul 2020 06:12
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10062

Actions (login required)

View Item
View Item