МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи" та Рік: 2018

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 70.

Dobrovolskaya, L. P. та Tretyakova, I. S. (2018) The environmental responsibility as integrated of the future social pedagogenic person’s quality. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 6 (71). с. 55-58.

Zheinova, Svitlana (2018) Peculiarities of formation of creative qualities of future teacher of preschool institution: scientific-pedagogical experience. Social work and education, 5 (2). с. 77-87. ISSN 2520-6230

Єрьоміна, Л. Є. (2018) Формування цінностей сімейного життя у старщих підлітків: український та зарубіжний досвід. Науковий часопис. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. с. 41-46.

Єрьоміна, Л. Є. (2018) «Навчитися вчитися» як провідна ідея Нової української школи. In: Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції Нової української школи, 14-16.06.2018, Мелітополь.

Єрьоміна, Л. Є. (2018) Are 14-17-year-old boarding school pupils ready for family life? Social work and education, 5 (2). с. 88-99. ISSN 2520-6230

Єрьоміна, Л. Є. та Головчак, Є. Ю. (2018) Соціально-педагогічна діяльність у побудові діалогу між представниками релігійних ідентичностей (в системі «учень-учень», «вчитель-учень»). Педагогічний часопис Волині (2 (9)). с. 153-157.

Єрьоміна, Л. Є. та Федоренко, О. М. та Мільчевська, Г. С. (2018) Абетка релігійних ідентичностей народів Північного Приазов’я: довідник до предмету “Теорія і методика викладання предметів духовно-морального спрямування”. ФОП Однорог Т. В., Мелітополь.

Аверіна, К. С. та Троїцька, О. М. та Троїцька, Т. С. (2018) Релігійна етика у філософсько-педагогічному дискурсі: навчально-методичний посібник. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь. ISBN 978-617-7566-37-2

Атрошенко, Т. Ю. (2018) Принципи формування соціального досвіду учнів підліткового віку в умовах позакласної виховної роботи. Science, Research, Development. Pedagogy: monografia pokonferencyjna, 31.03.2018 (3). с. 105-107. ISSN 978-83-66030-15-2

Атрошенко, Т. Ю. та Колюх, М. К. (2018) Засоби запобігання насильству в багатопоколінній сім’ї. Тенденції та вектор розвитку науки в сучасному світі: VI Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2. с. 44-47.

Атрошенко, Т. Ю. та Петкова, А. О. (2018) Соціально-педагогічні умови розвитку соціальної активності підлітків із неповних сімей у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Педагогіка і психологія: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 2. с. 72-74.

Волков, О. Г. (2018) Від Памфіла Юркевича до Івана Ільїна: «глибоке серце» і подоляння «культури без серця». Теоретичні і практичні засади еволюції від інформаційного суспільства до «суспільства знань» і до smart-суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 169-172.

Волков, О. Г. (2018) Людина в світі цінностей за М. Шелером і Ф. Ніцше. Problems and prospects of territories’ socio-economic development / Conference Proceedings of the 7th International Scientific Conference. с. 268-270.

Волков, О. Г. (2018) До визначення дескриптивної метафізики дискурсу. Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору: Всеукр. конф.. с. 28-29.

Волков, О. Г. (2018) Філософія: хрестоматія для аспірантів. Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Волков, О. Г. (2018) Виразність, творчість і стиль: концепція музичного виховання. Видавничо-поліграфічний центр "Люкс", Мелітополь.

Волков, О. Г. та Дем'яненко, О. І. та Саєнко, Л. М. та Шмелевська, Л. М. та Черняк, Є. Б. (2018) Музичне мистецтво: підручник для учнів 1 класу початкової школи. Видавничо-поліграфічний центр "Люкс", Мелітополь.

Волкова, В. А. та Павловська, А. О. (2018) Форми і методи виховання етичного ставлення дітей до природи. Х Міжнародна інтернет-конференція "Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії та практики". с. 5-6.

Волкова, Віра (2018) Концепт як єдність слова та дії. Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. с. 29-31.

Волкова, Віра та Віденіна, Ольга (2018) Емоційні порушення у дітей старшого дошкільного віку і умови їх подолання. Науковий вісник МДПУ. Серія: Педагогіка (1 (20)). с. 63-70.

Георгадзе, Т. О. (2018) Вплив християнської культури на формування сімейних цінностей. Етика релігій і конфесійне ціннісне розмаїття: матеріали І Всеукр. форуму-презентації. с. 39-42. ISSN ISBN 978-617-7566-32-7

Гузь, В. В. та Жейнова, С. С. (2018) Сучасні здоровʼязбережувальні технології. Здоров’язбережувальні технології як чинник збереження здоров’я дітей та учнівської молоді. In: Сучасні здоровʼязбережувальні технології. ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, Харків, с. 343-350.

Добровольська, Л. П. (2018) Смисложиттєві орієнтири особистості в умовах сучасної кризи. Етика релігій і конфесійне ціннісне розмаїття: матеріали І Всеукр. форуму-презентації, 17-18 трав. 2018 р.. с. 57-63.

Добровольська, Л. П. (2018) Смисложиттєві орієнтири особистості в умовах сучасної кризи. Етика релігій і конфесійне ціннісне розмаїття: матеріали І Всеукр. форуму-презентації, 17-18 трав. 2018 р.. с. 57-63.

Добровольська, Л. П. та Окса, М. М. (2018) Інноваційні процеси формування міжкультурної комунікативної компетентності педагогів і учнів в умовах полікультурного освітнього середовища. Соціально-гуманітарний вісник (23). с. 13-19.

Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. (2018) Вплив сімейного виховання на прояви агресивної поведінки у дітей передшкільного віку. The Second Internationalscientific congress ofscientists of Europe: proceedings of the II international scientific forumof scientists «East–West». с. 197-213.

Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. (2018) Роль вчителя у створенні толерантного освітнього середовища в умовах інклюзивного класу. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю. с. 97-100.

Житнік, Т. С. (2018) Розвиток художньо-творчої активності старших дошкільників засобами живопису. Інший. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь.

Житнік, Т. С. (2018) Етимологія та смислові ознаки терміну «художньо-творча активність» в контексті розвитку особистості. Гуманітарний вісник ЗДІА (72). с. 137-145. ISSN 2072-7941

Житнік, Т. С. (2018) Асоціативні картки як засіб підвизення мотивації дітей до художньо-творчої діяльності. Мистецтво та освіта, 87 (1). с. 29-35. ISSN 2308-8885

Житнік, Т. С. та Москальова, Л. Ю. (2018) Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з інвалідністю (у рамках реалізації громадського проекту “Академія сучасного дитячого мистецтва”). Ukraine–EU. Innovations in edukations. Technology. Business and Law: зб. міжнар. наук. пр.. с. 365-367. ISSN 978-617-7571-12-3

Житнік, Т. С. та Павленко, О. М. (2018) Твори мистецтва як засіб розвитку особистості дошкільника. Дискурс в умовах мінливості соціальнокультурного простору: матеріали Всеукр.наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. с. 56-58.

Журавльова, Л. (2018) Analysis of modern views on the etiology of dysgraphia. Eureka: Social and Humanities (1). с. 64-70.

Журавльова, Л. С. (2018) Проблема логокомпетентності вчителів початкових класів в аспекті корекційної роботи з молодшими школярами. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з Міжнародною участю "Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи", 14-16 черв. 2018 р., Мелітополь.

Журавльова, Л. С. (2018) Аналіз нормативно-правового забезпечення щодо здійснення логопедичної діяльності в умовах початкової школи. Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 1 (9). с. 111-121. ISSN 2413-2578

Журавльова, Л. С. (2018) Порушення психомовленнєвого розвитку учнів молодшого шкільного віку з дисграфією. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (19). с. 135-140. ISSN 2308-4863

Журавльова, Л. С. (2018) Проблеми взаємозв’язку мови й мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів з дисграфією. Педагогічний процес: теорія і практика. Серія: Педагогіка (1-2). с. 108-115. ISSN 2078-1687 (PRINT)

Журавльова, Л. С. (2018) Особливості логопедичної діагностики дітей молодшого шкільного віку. In: International multidisciplinary conference "Scientific and technology og the present time: priority development directions of Ukraine and Poland", 19-20 October 2018, Wolomin, Republic of Polabd.

Журавльова, Л. С. (2018) Проблема організації самостійної діяльності учнів в умовах початкової школи: соціально-педагогічний аспект. International scientific conference, Kaunas, Lithuania. с. 23-26.

Журавльова, Л. С. та Журавльова, М. (2018) Features of work with primary school children with speech disorders in school. Multidisiplinary scientific edition international academy jornal web of scholar (2). с. 17-20. ISSN 2518-167X

Канарова, О. В. та Корчинська, Д. Ю. (2018) Розвиток зв`язного мовлення дітей молодшого дошкільного віку засобами жанрів усної народної творчості. Сучасні іновації у сфері педагогіки та психології. с. 20-22.

Канарова, О. В. та Чернуха, О. О. (2018) Ігра як засіб патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Сучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика. с. 11-13.

Канарова, О. В. та Шабалдіна, А. Ю (2018) Розвиток творчих здібностей старших дошкільників як педагогічна проблема. Science, Research, Development (11). с. 84-87. ISSN 978-83-66030-15-2

Канарова, О. В. та Щігрова, А. М. (2018) Проблема формування гуманних стосунків у старших дошкільників в психологопедагогічній теорії та практиці. Science, research, development. Pedagogy (11). с. 80-83. ISSN 978-83-66030-70-1

Кононенко, Г. (2018) Діалогічна взаємодія як засіб формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку. Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю до 95-річчя МДПУ ім. Б. Хмельницького. с. 82-85. ISSN 978-617-756619-8

Кривуля, І. М. та Канарова, О. В. (2018) Вллив релігії на процес соціалізації дитини. Етика релігій і конфесійне ціннісне розмаїття: матеріали І Всеукр. форуму-презентації. с. 95-98. ISSN ISBN 978-617-7566-32-7

Круглик, А. С. та Меркулова, Н. В. (2018) Проблеми адаптації дітей з особливими освітніми потребами до загальноосвітнього навчального закладу. Евріка, 2 (8). с. 48-50.

Кулік, Н. Ф. та Канарова, О. В. (2018) Генезис і сучасний стан формування моральних цінностей у дітей дошкільного віку. Етика релігій і конфесійне ціннісне розмаїття: матеріали І Всеукр. форуму-презентації. с. 101-105. ISSN ISBN 978-617-7566-32-7

Курносова, К. В. та Федоренко, О. М. та Москальова, Л. Ю. (2018) Довідник діалогічних універсалій релігійної етики в сучасних соціальних практиках релігійних громад міста Мелітополя: довідник. Видавництво МДПУ імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Ляпунова, В. А. (2018) Трансформація ідеї формування особистісних цінностей у підростаючого покоління на різних етапах суспільного розвитку. Освітній дискус: зб. наук. пр., 3 (1-2). с. 92-103.

Ляпунова, В. А. (2018) Формування толерантності майбутніх вихователів у педагогічному дискурсі професійної освіти. Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. с. 103-106.

Ляпунова, В. А. та Добровольська, Л. П. (2018) Оптимізація процесу виховання майбутніх фахівців дошкільної освіти на принципах педагогіки толерантності. Perspectives of science and education. с. 480-487.

Ляпунова, В. А. та Сєводнєва, К. О. (2018) Historical and pedagogical experience of training of future teachers in the Zaporozhye region of the second half of the XIXth - beginning of Xx centuries=Історико-педагогічний досвід підготовки майбутніх учителів у Запорізькому краї другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Scientific journal innovative solutions in modern science, 5 (24). с. 67-75.

Меркулова, Н. В. (2018) До проблеми формування цінностей добродіяння у дітей, позбавлених батьківського піклування. Наука, дослідження, розвиток: zbior raportow naukowych konferencji Miedzynarodowej naukowo-praktycznej. с. 56-58.

Меркулова, Н. В. (2018) Науково-методичний супровід фахової підготовки тьюторів. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. с. 151-153.

Москальова Л. Ю., Єрмак Г. В., Єрьоміна Л. Є., Замкова І. І, Плахоніна І. К. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на навчально-методичний посібник "Комплекс тренінгових програм з проблем духовно-морального виховання учнів початкових класів. Навчально-методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010102 Початкова освіта. Спеціалізація "Християнська етика". 78742.

Москальова Л. Ю., Єрьоміна Л. Є. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на літературний письмовий твір наукового характеру "Тренінг "Сутність діалогу між предстваниками релігійних культур народів Північного Приазов'я". 78744.

Москальова Л. Ю., Єрьоміна Л. Є. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на літературний письмовий твір наукового характеру "Тренінг "Алгоритм у підготовці вчителя, який опікується вихованням дітей із сімей, які сповідують різні релігії". 78745.

Москальова Л. Ю., Яковенко І. О., Єрьоміна Л. Є., Жейнова С. С. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на навчально-методичний посібник "Фасилітація і тренінг на курсах духовно-морального спрямування". 83027.

Мільчевська, Г. С. та Єрьоміна, Л. Є. (2018) Використання інтерактивних методів у духовно-моральному вихованні учнівської молоді. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2 (LXXXІІ). с. 76-80. ISSN 2413-1865

Міняйло, А. В. та Меркулова, Н. В. (2018) Специфіка професійної діяльності вихователя у сучасному дошкільному навчальному закладі. Евріка, 2 (8). с. 58-63.

Овчарова, О. В. та Меркулова, Н. В. (2018) Адаптація та інтеграція дітей вимушених переселенців до нового соціокультурно середовища. Евріка, 2 (8). с. 61-66.

Солоньска, А. А. (2018) Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи", 14-16 червня 2018 р., Мелітополь.

Худякова, А. А. (2018) Цінності та ціннісні орієнтації, як визначний фактор виховання моральної відповідальності учнівської молоді. Сучасна система освіти і виховання: досвід минулого - погляд у майбутнє: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 жовт. 2018 р.. с. 92-94.

Худякова, А. А. (2018) Вікові особливості формування моральної відповідальності учнівської молоді в сучасних умовах. Вісник Чернігівського університету. Серія: Педагогні науки (9). с. 11-16. ISSN 076-586X

Худякова, А. А. та Волкова, В. А. (2018) Використання методу проектів у роботі з учнівською молоддю в позашкільних навчальних закладах. Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. с. 70-72.

Чорна, В. В. та Яковенко, І. О. (2018) Тьютор особистісного розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Проблеми гуманітарних наук. Серія: Філософія (39). с. 142-152. ISSN 2522-4727

Яковенко, І. О. та Єрмак, Г. В. та Мільчевська, Г. С. (2018) Моральна культура християнства: історія та сучасність: навчально-методичний посібник. ФОП Однорог Т. В., Мелітополь. ISBN 978-617-7566-39-6

Яковенко, І. О. та Єрьоміна, Л. Є. та Жейнова, С. С. (2018) Фасилітація і тренінг на курсах духовно-морального спрямування: навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал]

Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. (2018) Корекція дисграфії у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку шляхом комп’ютерних технологій. Сучасний освітній простір: трансформація національних моделей в умовах інтеграції. с. 167-170.

Цей список був створений у Tue Apr 30 03:20:03 2024 EEST.