МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи" та Рік: 2014

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: M | Є | А | В | Д | Е | Ж | К | М | Ф | Я
Число елементів: 42.

M

Moskalyova, L. та Gurov, S. та Gurova, T. (2014) The Religious Ethics Impact as Evaluative Element of Culture on the Personality Development of the Future Teacher: The Person Measurement Approach. American Journal of Educational Research, 2 (1). с. 18-22. ISSN 2327-6126

Moskalyova, Lydmila та Shevchenko, Yuri та Kirilina, Oksana (2014) The problems in pre-profile training of secondary school students in Ukrainian teachers’ innovational activities during totalitarian lawlessnes. Canadian Scientific Journal (1). с. 35-41.

Є

Єрмак, Г. В. (2014) Співпраця школи з релігійними об'єднаннями та подібними для них організаціями. [Навчальний матеріал]

Єрмак, Г. В. (2014) Influence of the mechanisms of interaction between Orthodox church, society and school on moral education of youth in Ukraine. Canadian Scientific Journal. International multidisciplinary scientific journal. (1). с. 28-34.

А

Атрошенко, Т. Ю. (2014) Родинне виховання дітей засобами художнього слова як духовного джерела становлення особистості. Мова. Свідомість. Концепт (4). с. 282-286.

В

Вербець, В. В. (2014) Ескалація соціально-психологічного дискомфорту особистості. Психологія і педагогіка, 26. с. 21-25.

Вербець, В. В. (2014) Ризики ескалації соціально-психологічного дискомфорту особистості. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету: зб. наук. пр., 8 (51). с. 30-34.

Волков, А. Г. та Волкова, В. А. (2014) Диалектика педагогического дискурса: трансмиссия моральних состояний. Християнська етика в історії України і сучасний діалог світоглядно-духовних ідентичностей: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 13-15.

Волков, О. Г. (2014) Логіка: методичний посібник. [Навчальний матеріал]

Волков, О. Г. (2014) Суб’єктивність протестантизму як передумова його використання у деструктивному політичному впливі. Гуманітарний вісник ЗДІА (56). с. 172-181.

Волков, О. Г. (2014) Філософія бізнесу: практикум. Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Волков, О. Г. та Землянський, А. М. (2014) Історія філософії: практикум. МДПУ імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Волков, Олександр (2014) Екзистенціальна діалектика педагогічного дискурсу: трансмісія станів існування. VERSUS: науковий часопис (2 (4)). с. 33-38.

Волков, Олександр (2014) Екзистенціальна дискурсивна рефлексія і реальність: Кристева і Шевченко. Культура народов Причерноморья (268). с. 28-31.

Волкова, В. А. (2014) Роль куратора у соціально-психологічній адаптації студентів-першокурсників. Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал (2). с. 162-171.

Волкова, В. А. та Рощіна, Т. М. (2014) Соціально-педагогічні аспекти професійного самовизначення підлітків. Europejska nauka XXI powieka – 2014: materiały X Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji. с. 56-59.

Д

Де Роберти, Е. В. та Мозговая, Н. Г. (ред.) та Волков, А. Г. (ред.) (2014) Евгений де Роберти. Сочинения: в 4 т. Т. 1. Социология. (Серия «Антология украинской мысли») . НПУ им. М. Драгоманова, Киев; МГПУ им. Б.Хмельницкого, Мелитополь.

Денисенко, А. А. (2014) Використання дидактичних ігор та вправ при навчанні дітей орієнтуванню у часі. Veda a vznik (21). с. 83-85.

Добровольская, Л. П. та Третякова, И. С. (2014) Экологическая культура как компонент духовной сферы будущего педагога. Современные исследования социальных проблем (4.1). с. 390-402.

Добровольська, Л. П. (2014) Формування професійно важливих якостей майбутніх педагогів-мовознавців україномовного напряму. Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наук. пр.. с. 116-119.

Добровольська, Л. П. (2014) Професійно важливі якості студентів-словесників україномовного напряму як основа формування фахових цінностей. Духовність у становленні та розвитку особистості: збірник матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 9-11 жовт. 2014 р.. с. 166-175.

Добровольська, Л. П. (2014) К проблеме формирования экологической культуры будущего педагога. Проблемы развития образования на современном этапе: в 2 ч.: материалы Междунар. науч.-практ. конф., 18 дек. 2014 г., 2. с. 382-386.

Добровольська, Л. П. (2014) Управлінська діяльність та психологічний клімат у вищому навчальному закладі. Розділ 1. Управлінська діяльність в університеті та вплив психологічного клімату колективу на її ефективність. Документація. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Добровольська, Л. П. (2014) Управлінська діяльність та психологічний клімат у вищому навчальному закладі. Розділ 1. Управлінська діяльність в університеті та вплив психологічного клімату колективу на її ефективність. Інший. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Добровольська, Л. П. та Гарбарук, О. Ф. (2014) Управлінська діяльність та психологічний клімат у вищому навчальному закладі. Розділ 4. Мотиви діяльності як системоутворюючий фактор стану психологічного клімату. Інший. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Добровольська, Л. П. та Гопенюк, В. П. (2014) Проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у контексті сучасного українського державотворення. Проблеми, тенденції, перспективи екологізації культурно-освітнього простору: матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару, 30-31 жовт. 2014 р.. с. 62-64.

Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. (2014) Екологічна культура як цінність духовного розвитку студентів педагогічних вищих навчальних закладів. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 106-108.

Добровольська, Л. П. та Третякова, І. С. та Абдураімова, А. Р. (2014) Роль викладача у розвитку толерантності студентів в міжкультурній комунікації. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. пр. (4). с. 287-292.

Е

Еремина, Лилия (2014) Тренинг в воспитательном процессе в контексте подготовки воспитанников школ интернатного типа к будущей семейной жизни. Global scintific unitu 2014. с. 166-169.

Ж

Житнік, Т. С. (2014) Альтеративний підхід діагностування художньо-творчої активності у дітей старшого дошкільного віку. Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників. с. 67-71.

Житнік, Т. С. (2014) Альтеративний підхід діагностика художньо-творчої активності старшого дошкільного віку. Освіта та розвиток обдарованої особистості (6). с. 19-21.

Житнік, Т. С. (2014) Вплив художнього мистецтва на розвиток творчої активності особистості старшого дошкільника. Мистецька освіта: традиції і новації: матеріали Міжнар. наук. конф.. с. 37-39. ISSN 978-617-7055-68-5

Житнік, Т. С. (2014) Личность педагога как фактор активизации художественно-творческой деятельности страших дошкольников. Молодежь и государство (2). с. 160-163.

Житнік, Т. С. (2014) Формування духовно-моральних цінностей дітей старшого дошкільного віку в умовах естетичного середовища. Християнська етика в історії України і сучасний діалог світоглядно-духовних ідентичностей. с. 127-128.

Журавльова, Л. С. (2014) Аналіз зарубіжного досвіду з проблеми організації та змісту інклюзивної освіти. Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (26). с. 109-112. ISSN 2310-0893

К

Канарова, О. В. та Шевченко, Г. (2014) Використання нетрадиційних технік малювання у вихованні духовносі дітей дошкільного віку. Християнська етика в історії України і сучасний діалог світоглядно-духовних ідентичностей. с. 68-71.

М

Мезенцева, Л. М. (2014) Аналіз навчальної програми з підготовки соціальних педагогів до роботи з опікунською сім’єю. Педагогіка і психологія професійної освіти (6). с. 119-131.

Михневич, И. Г. та Мозговая, Н. Г. (ред.) та Волков, А. Г. (ред.) (2014) Михневич И. Г. Сочинения. (Серия «Антология украинской мысли») . НПУ им. М. Драгоманова, Киев; МГПУ им. Б.Хмельницкого, Мелитополь.

Ф

Федорова, О. В. та Атрошенко, Т. Ю. (2014) Формування духовних цінностей учнів у контексті допрофільної підготовки. Християнська етика в історії України і сучасний діалог світоглядно-духовних ідентичностей : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 48-50. ISSN 978-617-7055-73-9

Федорова, О. В. та Добровольська, Л. П. та Нікітін, О. Є. (2014) Управлінська діяльність та психологічний клімат у вищому навчальному закладі. Розділ 5. Вплив афективних станів особистості на формування психологічного клімату педагогічного колективу. Інший. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Я

Яковенко, І. О. (2014) Influence of the ideas of Kyiv-Mohyla academy's leaders on spiritual and moral education in the process of christian ethics teachers' training. International multidisciplinary scientific journal, 1. с. 42-50.

Яковенко, І. О. (2014) Педагогічні категорії у навчальних курсах етики діячів Києво-Могилянської академії ХVІІ-ХVІІІ століття. Освітній простір України (4). с. 46-54.

Цей список був створений у Sat Apr 20 01:33:13 2024 EEST.