МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра методики викладання германських мов" та Рік: 2014

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | К | Н | Т
Число елементів: 10.

Б

Баранцова, І. О. (2014) Культурологічна спрямованість розвитку педагогічного вищого навчального закладу. Перспективы развития науки. с. 22-25.

Баранцова, Ірина (2014) Толерантність у казковому світі В. Сухомлинського. Науковий вісник МДУ імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 1.46 (108). с. 161-166.

Баранцова, И. А. (2014) Роль межкультурной коммуникации в процессе преподавания иностранных языков на современном этапе. Концепт (8).

К

Коноваленко, Т. В. та Гончарова, О. А. та Змієвська, О. О. та Калініна, Л. В. та Самойлюкевич, І. В. та Таран, О. М. та Романишин, І. М. та Бевз, О. П. та Гембарук, О. С. та Заболотна, О. А. та Каминін, І. М. та Тучина, Н. В. та Українська, О. О. та Худик, К. Г. (2014) Шкільний вчитель нового покоління: допроектне базове дослідження. British Council Ukraine, Київ.

Котлярова, В. Ю. (2014) Використання презентації як складової комп’ютерних технологій на заняттях з англійської мови. Наукові записки національного університету «Острозька академія» (42). с. 209-211.

Н

Надольська, Ю. А. (2014) Мультимедийные учебные программы как средство активизации учебной деятельности студентов при изучении немецкого языка как второго иностранного. Обраовательные технологии и общество, 14 (1). с. 347-359. ISSN 1436-4522

Надольська, Ю. А. (2014) Відеофільм як засіб інтенсифікації навчання іноземної мови у ВИШІ. Мова і культура, 3 (17). с. 375-380. ISSN 2522-4948

Надольська, Ю. А. та Мінкова, О. Ф. (2014) Творчі роботи з української і німецької мов в системі розвивального навчання: теоретичний аспект. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: Філологічна: зб. наук. пр. (49). с. 289-291. ISSN 2519-2558

Т

Ткач, М. В. та Баранцова, І. О. (2014) Комунікативна спрямованість дисциплін мовного циклу та їх дидактичні можливості у формуванні міжкультурної компетенції студентів. Мова. Свідомість. Концепт, 1. с. 292-295.

Ткач, М. В. та Ярошенко, М. І. (2014) Використання казки як матеріалу для домашнього читання англійською мовою в початковій школі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць, 4 (54). с. 307-310.

Цей список був створений у Fri Apr 26 15:21:14 2024 EEST.