МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Фахові видання" та Рік: 2018

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | К | Н | О | Р | Ч
Число елементів: 14.

Б

Брянцева, Г. В. та Брянцев, О. А. (2018) Формування в бакалаврів навичок візуалізації презентацій. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2 (82). с. 89-94. ISSN 2413-1865

К

Конюхов, С. Л. (2018) Професійна підготовка майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення об’єктно-орієнтованого програмування як проблема сучасної педагогічної науки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 166-172. ISSN 2219-5203

Конюхов, С. Л. (2018) Проектування змісту навчання об’єктно-орієнтованому програмуванню майбутніх інженерів-програмістів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (62). с. 104-108. ISSN 2311-5491

Конюхов, С. Л. (2018) Аналіз закордонних досліджень із проблем навчання майбутніх інженерів-програмістів об’єктно-орієнтованому програмуванню. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2 (LXXXII). с. 143-147. ISSN 2413-1865

Крашеніннік, І. В. (2018) Навчання майбутніх інженерів-програмістів ігрового програмування в умовах скороченого терміну підготовки в університетах. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (60). с. 75-79. ISSN 1992-5786

Н

Наумук, І. М. (2018) Особливості використання методу case-study в процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (19). с. 132-136. ISSN 2219-5203

О

Осадча, К. П. (2018) Досвід тьюторства та підготовки тьюторів у Польщі. Молодь і ринок, 8 (163). с. 37-42. ISSN 2308-4634

Осадча, К. П. (2018) Сучасні моделі підготовки педагогів до здійснення тьюторської діяльності. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 1. с. 207-214.

Осадча, К. П. (2018) Аналіз досвіду тьюторства та підготовки тьюторів у Франції. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 61. с. 223-227. ISSN 2311-5491

Р

Ракович, В. А. (2018) Аналіз змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 263-267. ISSN 2219-5203

Ракович, В. А. (2018) Аналіз методик навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (81). с. 203-206. ISSN 2413-1865

Ч

Чемерис, Г. Ю. (2018) Поняття графічної компетентності майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук у вітчизняних та закордонних дослідженнях. Молодь і ринок. с. 129-133. ISSN 2308-4634

Чемерис, Г. Ю. (2018) Основи комп’ютерного дизайну як чинник модернізації змісту професійної освіти майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 279-284. ISSN 2219-5203

Чемерис, Г. Ю. (2018) Розроблення критеріально-оціночного апарату формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (60). с. 191-195. ISSN 1992-5786

Цей список був створений у Fri Mar 29 08:50:44 2024 EET.