Елементи, в яких Відділ: "Фахові видання" та Рік: 2019
Число елементів: 8. BBarantsova, Iryna та Kotlyarova, Viktoriya та Tkach, Maryna (2019) Communicative aspects of intercultural education. Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: педагогіка, 1 (22). с. 9-19. ISSN 2219-5203 ГГуров, Сергій (2019) Сутність і проблеми виховання духовно-моральних цінностей. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (4). с. 33-41. ISSN 2307-4906 Гурова, Т. Ю та Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. (2019) Медіаосвітні технології як засіб формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів. Молодь і ринок, 7 (174). с. 51-56. ISSN 2308-4634 Гурова, Т. Ю та Рябуха, Т. В. та Зіненко, Н. В. та Гостіщева, Н. О. (2019) Мобільні додатки як інноваційний засіб навчання іноземної мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 92-99. ISSN 2219-5203 Гурова, Тетяна та Рябуха, Тетяна та Зіненко, Наталя та Гостіщева, Наталя (2019) Мобільні додатки як інноваційний засіб навчання іноземної мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 92-99. ISSN 2219-5203 ММатюха, Г. В. та Кузнєцова, Є. Г. (2019) Особливості навчання англійської мови старшокласників з особливими освітніми потребами. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (22). с. 87-94. ISSN 2219-5203 ННадольська, Ю. А. (2019) Диктант як засіб активізації мовленнєво-мисленнєвої діяльності студентів під час вивчення німецької мови. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія, 3 (40). с. 132-135. ISSN 2409-1154 Надольська, Ю. А. та Фесенко, Є. В. (2019) Формування ритміко-інтонаційної складової під час вивчення німецької мови як другої іноземної у виші. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 123-127. ISSN 2219-5203 |