МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Царькова, О. В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 54.

Стаття

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис (5). с. 67-80.

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис, 5 (4). с. 67-80.

Варіна, Г. Б. та Царькова, О. В. (2019) Психологічні засади супроводу сімей, які виховують дітей з інвалідизуючими захворюваннями. Теорія і практика сучасної психології (5). (У процесі публікації)

Царькова, О. В. та Варіна, Г. Б. (2019) Психологічні детермінанти дослідницької концепції моральної рани батьків, що виховують дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Загальна та медична психологія, 2 (02). с. 96-97.

Шульга, О. С. та Царькова, О. В. та Сахарова, К. (2019) Система інклюзивної освіти як об’єкт державного управління в Україні. Державне управління та місцеве самоврядування: зб. наук. пр., 2 (41). с. 99-108.

Царькова, О. В. та Шульга, О. С. (2019) Особливості реалізації програм державної підтримки дітей з обмеженими можливостями. Публічне адміністрування: теорія та практика, 1 (21). с. 1-11.

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Варіна, Г. Б. (2019) Порушення психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами: нозологія, психолого-педагогічний контекст. Довідник для педагогічних працівників і батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. с. 18-82.

Царькова, О. В. та Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні детермінанти ресоціалізації засуджених як один із важливих напрямів профілактики рецидивної злочинності. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2 (9)). с. 87-90.

Прокоф'єва, О. О. та Царькова, О. В. (2018) Маніпуляція негатив чи позитив. Школа юного вченого (4 (54)). с. 19-20.

Варіна, Г. Б. та Царькова, О. В. (2018) Психологічні умови патологізації переживання провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Міжнародний журнал загальної і медичної психології (1 (1)). с. 68-78.

Царькова, О. В. та Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні детермінанти ресоціалізації засуджених, як один із важливих напрямків профілактики рецидивної злочинності. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Психологія (2 (9)). с. 87-90.

Царькова, О. В. та Варіна, Г. Б. (2018) Генезис особливостей психологічного супроводу засуджених на етапі ресоціалізації. Соціалізація і ресоціалізація особистості в умовах сучасного суспільства : матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф.. с. 158-160.

Царькова, О. В. та Прокоф'єва, О. О. та Варіна, Г. Б. (2018) Self-Harm (Самоушкодження): долаємо разом. Країна знань (9-10). с. 50-53.

Каткова, Т. А. та Царькова, О. В. (2017) Стрес педагога: виникнення, особливості, профілактика і корекція. Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля «Теоретичні і прикладні проблеми психології», 3 (44). с. 243-253. ISSN ISSN 2219-2654.

Царькова, О. В. (2016) Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами. Проблеми сучасної психології (31). с. 493-503.

Царькова, О. В. (2016) Особливості формування освітнього простору для дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Проблеми сучасної психології (34). с. 582-592.

Царькова, О. В. (2015) Феномен почуття провини як глибинний аспект особистості батьків, які мають дітей з обмеженими можливостями. Проблеми сучасної психології (30). с. 658-668.

Царькова, О. В. та Радченко, С. В. (2015) Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності. Актуальні проблеми психології, VII (38). с. 479-491.

Царькова, О. В. (2015) Особливості психотерапії у роботі з сім’ями, де росте дитина з психофізіологічними вадами. Проблеми сучасної психології (27). с. 610-619.

Усинова, Д. В. та Царькова, О. В. (2015) Дослідження сімейних відносин засобами проективних малюнків. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 1 (1). с. 75-78.

Царькова, О. В. (2015) Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами. Актуальні проблеми психології (10). с. 607-616.

Царькова, О. В. (2015) Характер и специфика переживания чувства вины родителями детей с ограниченными возможностями и функциональными расстройствами. Наука і освіта (3). с. 116-119.

Царькова, О. В. (2015) Почуття провини як компонент психологічного клімату у родині, де росте дитина з особливими потребами. Наука і освіта (7). с. 115-120.

Царькова, О. В. (2015) Етіологія неврозів у матерів, які виховують дітей з нейрофізіологічними вадами. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 20 (2). с. 217-224.

Царькова, О. В. (2015) Дослідження впливу почуття провини на психологічний стан батьків, які виховують дітей з психофізіологічними вадами. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки» (1). с. 151-155.

Марєєва, І. Ю. та Работа, Т. О. та Царькова, О. В. (2015) Виявлення фрустрації методами проективної діагностики в студентів–майбутніх практичних психологів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 1 (1). с. 150-154.

Федулова, О. В. та Царькова, О. В. (2015) Психологічні особливості корекції міжособистісної взаємодії у підлітків. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (2 (47)). с. 246-254.

Стрекалова, Л. В. та Царькова, О. В. (2015) Психологічні особливості пам’яті у молодшому шкільному віці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 2 (2). с. 67-71.

Царькова, О. В. (2014) Особливості допомоги батькам, які виховують дітей з особливими потребами. Проблеми сучасної психології (23). с. 687-697.

Царькова, О. В. (2014) Феномен психологічного відторгнення допомоги у батьків, які виховують дітей з особливими потребами. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологычны науки: зб. наук. пр. (2.12). с. 208-213.

Царькова, О. В. (2014) Психологічні аспекти збереження психічного здоров’я студентської молоді. Наука і освіта (6). с. 128-133.

Радченко, С. В. та Царькова, О. В. (2014) Формування та розвиток особистості обдарованої дитини. Молодий вчений (4). с. 71-73.

Радченко, С. В. та Царькова, О. В. (2014) Психологічні особливості прояву фрустрації у підлітковому віці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки» (2). с. 117-121.

Царькова, О. В. (2014) Почуття провини в батьків дітей з психофізіологічними вадами. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 2 (2). с. 155-158.

Царькова, О. В. (2014) Аналіз поняття провини, її форм та видів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (45). с. 234-239.

Царькова, О. В. та Радченко, С. В. (2014) Сексуальні девіації. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки (2.12). с. 202-207.

Царькова, О. В. (2014) Почуття провини як один з аспектів розвитку особистості та її соціальної взаємодії. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 2 (1). с. 79-83.

Царькова, О. В. (2014) Психологічний супровід сімей, де росте дитина з психофізіологічними вадами. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (45). с. 157-163.

Царькова, О. В. та Работа, Т. О. (2014) Умови та особливості розвитку особистості викладача-психолога у вищій школі. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки (2.12). с. 197-202.

Кіяшко, О. О. та Царькова, О. В. (2014) Емоційне вигорання та його вплив на процес професійного становлення студентів майбутніх практичних психологів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки, 45 (69). с. 144-150.

Олексенко, Р. І. та Царькова, О. В. (2013) Економіко-психологічна адаптація суспільства в пострадянські часи. Інвестиції: практика та досвід (10). с. 48-50. ISSN 2306-6814

Царькова, О. В. та Работа, Тетяна та Гончарова, Юлія Збереження психологічного здоров’я студентської молоді за допомогою методів емоційно-вольової саморегуляції. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2). с. 209-212.

Розділ книги

Прокоф’єва, О. О. та Царькова, О. В. (2016) Тренінг «Лідер. Спікер. Партнер». In: Співпраця бібліотек і музеїв Мелітопольщини як ресурс розвитку освіти дорослих. МДПУ ім. Богдана Хмельницького, Мелітополь, с. 12-13. ISBN 978-617-7346-57-8

Монографія

Царькова, О. В. та Варіна, Г. Б. (2019) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Системний підхід до психологічної корекції почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами. Проектний звіт. Вид - во ФОП Вишемирський В . С ., Херсон.

Царькова, О. В. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Концептуальні засади дослідження патологізації переживання провини в контексті внутрішньосімейної взаємодії та благополуччя. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (У процесі публікації)

Царькова, О. В. та Каткова, Т. А. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Форми та методи ефективної реалізації державної підтримки дітей з обмеженими можливостями в Україні. Проектний звіт. Люкс, Мелітополь.

Царькова, О. В. та Каткова, Т. А. (2018) Сучасні здоровʼязбережувальні технології. Психічне здоров’я як фактор професійного зростання студентської молоді. Інший. Видавництво ТОВ «ДІСА ПЛЮС», Харків.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Кочкурова, О. В. та Царькова, О. В. (2014) Preserving of students' psychological health as a main aspect of seccessful education. In: Scientific resources management of countries and regions : International scientific and practical congress, 18 july 2014, Copenhagen.

Книга

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2019) Психолого-педагогічний супровід родинного виховання гіперактивної дитини з синдромом дефіциту уваги: навчально-методичний посібник. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Царькова, О. В. та Прокоф'єва, О. О. та Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2019) Психолого-педагогічний супровід родинного виховання дитини з затримкою психічного розвитку: навчально-методичний посібник. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Максименко, С. Д. та Прокоф’єва, О. О. та Царькова, О. В. та Кочкурова, О. В. (2015) Практикум із групової психокорекції: підручник. Видавничо-поліграфічний центр «Люкс», Мелітополь.

Навчальний матеріал

Попенко, Я. В. та Царькова, О. В. (2018) Робочий зошит до навчальної дисципліни «Історія держави і права України»: навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал]

Попенко, Я. В. та Царькова, О. В. (2018) Робочий зошит до навчальної дисципліни «Історія держави і права зарубіжних країн». [Навчальний матеріал]

Царькова, О. В. та Кочкурова, О. В. (2014) Методичні рекомендації з самостійної роботи студентів із спекурсу "Етнопсихологія". [Навчальний матеріал]

Цей список був створений у Wed Apr 24 10:02:18 2024 EEST.