МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Осадча, Катерина"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття | Дисертація
Число елементів: 25.

Стаття

Осадча, Катерина та Букша, Михайло та Манжула, Олександр (2023) Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти. Освітологічний дискурс, 1 (40). с. 7-21.

Осадча, Катерина та Алієв, Максим (2023) Використання технологій штучного інтелекту для створенняілюстрацій до книг у професійній підготовці майбутніх цифрових дизайнерів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1 (30)). с. 136-144. ISSN ISSN 2219-5203

Осадчий, Вячеслав та Осадча, Катерина (2022) Актуальні аспекти застосування технологій змішаного та дистанційного навчання у підготовці майбутніх фахівців. Актуальні проблеми педагогічної освіти: реалії, нові ідеї та перспективи: тези доповідей ІV-ої міжнародної науково-практичної конференції, 5-6 травня 2022 р.. с. 5-8.

Осадча, Катерина та Осадчий, Вячеслав та Крашеніннік, Ірина (2022) Напрями розвитку адаптивної системи для індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2 (53). с. 244-249. ISSN ISSN 2308-4855

Осадча, Катерина та Осадчий, Вячеслав та Спірін, Олег та Круглик, Владислав (2022) Аналіз досвіду змішаного навчання: огляд сучасної практики професійної підготовки майбутніх фахівців в Україні. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2 (49). с. 111-117. ISSN ISSN 2308-4855

Осадча, Катерина (2022) Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання. Освітологічний дискус, 3-4 (38-39). с. 147-162. ISSN 2312-5829(online)

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2018) Формування графічної компетентності бакалаврів комп’ютерних наук у процесі вивчення прототипування програмних інтерфейсів. Інформаційні технології і засоби навчання, 67 (5). с. 104-120.

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Аналіз сутності поняття «графічна компетентність» у системі підготовки майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 37-46.

Осадча, Катерина (2017) Огляд зарубіжного досвіду формування тьюторської компетентності. Професійна підготовка фахівця в контексті потреб сучасного ринку праці: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф.. с. 188-191.

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Добір засобів тривимірного моделювання для формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук. Інформаційні технології і засоби навчання. с. 70-85. ISSN 2076-8184

Осадча, Катерина (2017) Специфіка організації тьюторського супроводу учнів початкової школи. Молодь і ринок, 5 (148). с. 63-69. ISSN 2308-4634

Осадча, Катерина (2017) Аналіз методик навчання візуального програмування майбутніх інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 4 (147). с. 58-63. ISSN 2308-4634

Осадча, Катерина (2017) Специфіка організації тьюторського супроводу учнів старшої школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). с. 177-182. ISSN 2219-5203

Осадча, Катерина (2016) Тьюторство як простір для педагогічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 52-60. ISSN 2219-5203

Осадча, Катерина (2016) Інформаційно-комунікаційні технології здійснення тьюторської діяльності у системі шкільної освіти. Молодь і ринок, 9 (128). с. 22-26.

Осадча, Катерина (2016) Аптивні системи управління навчанням в діяльності тьютора. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали другої міжнародної конференції. с. 81-85.

Осадча, Катерина (2016) Ключові моменти державної політики США щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (21). с. 127-132. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Осадча, Катерина (2016) Компетентнісний підхід у формуванні професіоналізму майбутнього учителя як тьютора. Актуальні питання формування професіоналізму майбутніх педагогів: матер. Всеукр. дистанційної наук.-практ. конф.. с. 173-176.

Осадча, Катерина (2016) Аналіз сутності поняття «Тьюторьска діяльність» у системі шкільної освіти. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 4 (55). с. 149-153.

Осадча, Катерина (2016) Роль тьютора у дистанційному навчанні: актуальні проблеми сучасності. Відкрита та дистанційна освіта: від теорії до практики: зб. матер. Всеукр. електрон. наук.-практ. конф. (25-27 жовтня 2016 р.). с. 82-83.

Брянцева, Ганна та Брянцев, Олександр та Осадчий, В’ячеслав та Осадча, Катерина (2015) Сучасні підходи до створення освітніх інформаційних систем, заснованих на технології опрацювання знань на основі онтологій. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 98-106. ISSN 2219-5203

Осадчий, Вячеслав та Осадча, Катерина та Бурдєй, Віктор (2015) Досвід розробки інформаційної системи для обліку та моніторингу працевлаштування випускників внз. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 264-268. ISSN 2219-5203

Осадчий, Вячеслав та Осадча, Катерина (2014) Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 128-133. ISSN 2219-5203

Осадча, Катерина та Осадчий, Вячеслав (2014) Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (12). с. 128-133. ISSN 2219-5203

Дисертація

Осадча, Катерина (2020) Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторскої діяльності : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13:00:04 – теорія і методика професійної освіти. Докторська thesis, Запоріжжя.

Цей список був створений у Fri Apr 19 16:00:52 2024 EEST.