Число елементів: 23.
Житнік, Т. С.
(2021)
Проективні методи діагностики міжособистісної та емоційної сфер дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
[Навчальний матеріал]
Житнік, Т. С.
(2019)
Проекція як психологічний феномен у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр. (1).
с. 164-177.
ISSN 2077-1827
Житнік, Т. С.
(2019)
Проблема креативного мислення особистості у професійної діяльності: теоретичний аспект.
Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки.
с. 106-109.
ISSN 2522-1477
Житнік, Т. С.
(2019)
Проблема активності особистості в психолого-педагогічній літературі.
Наука III тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 25-26 квіт. 2019 р. (1).
с. 118-119.
Житнік, Т. С.
(2019)
Психолого-педагогічний супровід як компонент системи розвитку творчої активності дітей старшого дошкільного віку.
Інноваційні технології в дошкільній освіті: зб. наук. статей за матеріалами ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.,28–29 берез. 2019 р..
с. 57-58.
Житнік, Т. С.
(2019)
Методика пролонгованої підтримки індивідуального творчого самовираження старшого дошкільника у художньо-творчій діяльності.
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (176).
с. 148-161.
ISSN 2521–1919
Житнік, Т. С.
(2019)
Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проекту “Академія сучасного дитячого мистецтва”).
Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи (1).
с. 65-72.
Житнік, Т. С. та Федорова, О. В.
(2019)
Педагогічна інноватика: досвід та перспктиви Нової української школи. Методика пролонгованої підтримки індивідуального творчого самовираження старшого дошкільника у художньо-творчій діяльності.
Інший.
ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.
Житнік, Т. С.
(2019)
Педагогічна інноватика : досвід та перспективи Нової української школи. Інноваційні методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами за допомоги метафоричних асоціативних карток “Будинок” та “Фантастичне дійство”.
Інший.
ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.
Житнік, Т. С.
(2018)
Розвиток художньо-творчої активності старших дошкільників засобами живопису.
Інший.
ФОП Однорог Т.В., Мелітополь.
Житнік, Т. С.
(2018)
Етимологія та смислові ознаки терміну «художньо-творча активність» в контексті розвитку особистості.
Гуманітарний вісник ЗДІА (72).
с. 137-145.
ISSN 2072-7941
Житнік, Т. С. та Москальова, Л. Ю.
(2018)
Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з інвалідністю (у рамках реалізації громадського проекту “Академія сучасного дитячого мистецтва”).
Ukraine–EU. Innovations in edukations. Technology. Business and Law: зб. міжнар. наук. пр..
с. 365-367.
ISSN 978-617-7571-12-3
Житнік, Т. С.
(2018)
Активність особистості як категорія свідомої професійної діяльності.
Науковий вісник льотної академії. Серія: Педагогічні науки (3).
с. 88-91.
ISSN 2522-1477
Житнік, Т. С. та Павленко, О. М.
(2018)
Твори мистецтва як засіб розвитку особистості дошкільника.
Дискурс в умовах мінливості соціальнокультурного простору: матеріали Всеукр.наук.-практ. конф. з Міжнар. участю.
с. 56-58.
Житнік, Т. С.
(2018)
Асоціативні картки як засіб підвизення мотивації дітей до художньо-творчої діяльності.
Мистецтво та освіта, 87 (1).
с. 29-35.
ISSN 2308-8885
Житнік, Т. С.
(2015)
Педагогические условия развития художественно-творческой активности старших дошкольников средствами живописи.
Science and education a New Dimension. Pedagogy and psychology, III ((34)).
с. 29-32.
Житнік, Т. С.
(2015)
Навчальна програма для нульового класу дитячих художніх шкіл (живопис, композиція).
Проблемы соременного педагогическго образования, 3 (47).
с. 81-86.
Житнік, Т. С.
(2015)
Проблема развития творческой активности в психолого-педагогической литературе.
Wschodnioeuropejskie Crasopistmo Naukowe. Pedagogika, 3.
с. 34-36.
Житнік, Т. С.
(2014)
Альтеративний підхід діагностування художньо-творчої активності у дітей старшого дошкільного віку.
Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників.
с. 67-71.
Житнік, Т. С.
(2014)
Альтеративний підхід діагностика художньо-творчої активності старшого дошкільного віку.
Освіта та розвиток обдарованої особистості (6).
с. 19-21.
Житнік, Т. С.
(2014)
Вплив художнього мистецтва на розвиток творчої активності особистості старшого дошкільника.
Мистецька освіта: традиції і новації: матеріали Міжнар. наук. конф..
с. 37-39.
ISSN 978-617-7055-68-5
Житнік, Т. С.
(2014)
Личность педагога как фактор активизации художественно-творческой деятельности страших дошкольников.
Молодежь и государство (2).
с. 160-163.
Житнік, Т. С.
(2014)
Формування духовно-моральних цінностей дітей старшого дошкільного віку в умовах естетичного середовища.
Християнська етика в історії України і сучасний діалог світоглядно-духовних ідентичностей.
с. 127-128.
Цей список був створений у Wed Apr 17 21:19:24 2024 EEST.