МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Єремєєв, В. С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 19.

Стаття

Єремєєв, В. С. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. (2018) Сравнение уровней квалификации стандарта образования Украины с Европейским стандартом. Сучасний рух науки: тези доп. III міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 188-195.

Єремєєв, В. С. та Курлянський, С. С. (2018) Можливості мови UML для проектування програмного забезпечення. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 88-91.

Шаров, С. В. та Єремєєв, В. С. та Печерський, Р. В. (2017) Розробка експертної системи для проведення порівняльного аналізу освітніх метаоб’єктів. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, 4 (59). с. 547-551. ISSN 2518-7813

Єремєєв, В. С. та Сечін, О. В. та Підберезня, Я. О. (2017) Экспертная система для проведения анализа стандартов квалификации в европейских странах. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 14-29. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Брежнєв, О. В. та Єремєєв, В. С. та Кузьмінов, В. В. (2017) Проблема моделювання коливальних процесів в одновимірних кристалах з використанням математичних маятників. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 55-59. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Васильев, В. М. та Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. (2017) Автоматизація сценаріїв тестування веб-порталу. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 74-77. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. та Мацюра, О. В. (2017) Cluster analysis, fuzzy sets, and fuzzy logic models in bird identification. Ukrainian Journal of Ecology, 7 (2). с. 96-103.

Єремєєв, В. С. та Очкаленко, Р. Л. (2016) Рівняння регресії для зміни всесвітнього валового продукту та грамотності населення землі. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (8). с. 223-226. ISSN 978-617-7346-32-5

Васильев, В. М. та Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. (2016) Автоматизація сценаріїв тестування веб-порталу. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 69-73. ISSN 978-617-7346-32-5

Єремєєв, В. С. та Жарков, В. Я. та Карпов, В. Е. та Риженко , А. А. (2016) Математичне забезпечення програмного продукту для обробки експерименту з використанням поліномів Лагранжа. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 101-106. ISSN 978-617-7346-32-5

Брежнева, О. А. та Єремєєв, В. С. та Кузьминов, В. В. (2016) Идентификация параметров статистического распределения результатов обработки педагогического эксперимента. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 57-61. ISSN 978-617-7346-32-5

Єремєєв, В. С. та Брежнєв, О. В. та Кузьмінов, В. В. (2016) Проблема моделювання коливальних процесів в одновимірних кристалах з використанням математичних маятників. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (8). с. 53-57. ISSN 978-617-7346-32-5

Єремєєв, В. С. та Чемерис, Г. Ю. (2016) Анализ педагогического опыта формирования компетентности в области компьютерной графики у студентов-программистов. Университетская Наука (2). с. 119-122. ISSN 2500-2724

Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. та Шаров, С. В. та Осадча, К. П. та Конюхов, С. Л. (2016) Порівняння національних рамок кваліфікацій засобами веб-орієнтованої інтелектуальної інформаційної системи. Інформаційні технології і засоби навчання, 56 (6). с. 121-136. ISSN 2076-8184

Єремєєв, В. С. та Осадчий, В. В. та Гулиніна, О. В. та Донєва, О. В. (2016) A mathematical model of an intelligent information system for a comparative analysis of European qualification standards. Global Journal of Pure and Applied Mathematics, 12 (3). с. 2113-2132. ISSN 0973-1768

Єремєєв, В. С. та Кузьминов, В. В. (2015) Геометрична модель коливальних процесів в двовимірній гратці математичних маятників. Сучасні проблеми моделювання (4). с. 41-45.

Прийма, Сергій та Єремєєв, В. С. (2003) Активізація навчально-пізнавальної діяльності при вивченні програмування з використанням модельно-символьної технології. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. В 3-х т. Т. 3: Теорія та методика навчання інформатики: зб. наук. пр., 3 (3). с. 117-130.

Єремєєв, В. С. та Прийма, Сергій (2001) Використання системи проблемно-символічних сигналів під час вивчення програмування. Інформаційні технології в освіті: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 24-29.

Прийма, Сергій та Єремєєв, В. С. (2001) Використання системи проблемно-символічних сигналів під час вивчення програмування. Інформаційні технології в освіті: матер. Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 24-29.

Цей список був створений у Sun Mar 24 00:59:27 2019 EET.