Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Варіна, Г. Б. (2019) Порушення психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами: нозологія, психолого-педагогічний контекст. Довідник для педагогічних працівників і батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. с. 18-82.
|
Text
ЦОВ-ПОО-ВАБ.pdf Скачати (368kB) | Перегляд |
Резюме
Істотна зміна ставлення суспільства до осіб, що мають проблеми зі здоров'ям і різняться від інших особливостями психофізичного розвитку, й оцінка можливостей дітей з особливими освітніми потребами впродовж останніх років є основними соціальними тенденціями в Україні. Все це пов'язано з усвідомленням факту, що психофізичні порушення не заперечують людської сутності, здатності відчувати, переживати й набувати соціального досвіду. Соціум починає розуміти істину: для кожної дитини необхідно створювати сприятливі умови розвитку, які враховуватимуть її індивідуальні освітні потреби та здібності. З огляду на це, потребує особливої уваги питання щодо усвідомлення проблем дітей з особливими освітніми потребами (ООП), повага й визнання їхніх прав на освіту, бажання і готовність долучити їх до дитячої спільноти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 19 Черв 2020 07:05 |
Останні зміни: | 12 Жов 2021 10:33 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9920 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |