Александров, Д. (2018) Quo vadis?: Трансгресія сучасного інституту освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (20)). pp. 12-16. ISSN 2219-5203
|
Text
Nvmdpu_2018_1_3.pdf Download (247kB) | Preview |
Abstract
Анотація: На основі постмодерністського, культурно-історичного та критико-раціоналістичного підходів аналізуються сутність та особливості трансгресивних зрушень сучасного інституту освіти. Особлива увага приділяється процесам «зламу і виходу за межі» традиційного розуміння освіти, зміст якої все більше наповнюється квазі-раціональними ознаками, експерієнтивними аспектами, свого роду «дослідами-межами» (experience-limite). В контексті філософії освіти М. Фуко розглядаються роль сучасної системи освіти в суспільстві, її призначення, проблемні зрушення в ментальному сприйнятті освіти, що нерозривно пов'язані з питаннями статусу, змісту і генезису сучасного спеціалісту. Ключові слова: концепція трансгресії, освітньо-визнана практика, інститут освіти, нелінійна парадигма мислення
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання |
Depositing User: | Кафедра філософії |
Date Deposited: | 18 Jun 2020 07:24 |
Last Modified: | 27 Oct 2020 12:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9884 |
Actions (login required)
View Item |