МДПУ репозиторій

Quo vadis?: Трансгресія сучасного інституту освіти

Александров, Д. (2018) Quo vadis?: Трансгресія сучасного інституту освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (20)). с. 12-16. ISSN 2219-5203

[img]
Перегляд
Text
Nvmdpu_2018_1_3.pdf

Скачати (247kB) | Перегляд

Резюме

Анотація: На основі постмодерністського, культурно-історичного та критико-раціоналістичного підходів аналізуються сутність та особливості трансгресивних зрушень сучасного інституту освіти. Особлива увага приділяється процесам «зламу і виходу за межі» традиційного розуміння освіти, зміст якої все більше наповнюється квазі-раціональними ознаками, експерієнтивними аспектами, свого роду «дослідами-межами» (experience-limite). В контексті філософії освіти М. Фуко розглядаються роль сучасної системи освіти в суспільстві, її призначення, проблемні зрушення в ментальному сприйнятті освіти, що нерозривно пов'язані з питаннями статусу, змісту і генезису сучасного спеціалісту. Ключові слова: концепція трансгресії, освітньо-визнана практика, інститут освіти, нелінійна парадигма мислення

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра філософії
Дата внесення: 18 Черв 2020 07:24
Останні зміни: 27 Жов 2020 12:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9884

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу