МДПУ репозиторій

Результати впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом” у підготовку майбутніх вчителів

Кожевникова , А. В. (2013) Результати впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом” у підготовку майбутніх вчителів. Педагогічний альманах: Зб. наук. пр. (17). с. 133-137.

[img] Text
2013_стаття.pdf

Скачати (422kB)
Офіційний URL: http://academy.ks.ua/?page_id=103

Резюме

У статті проаналізовано результативність впровадження у професійну підготовку майбутніх вчителів спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом“. Доведена доцільність впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом“ для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Ключові слова: спецкурс “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом“, формування готовності майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 08 Груд 2016 08:39
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/985

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу