Кожевникова , А. В. (2013) Результати впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом” у підготовку майбутніх вчителів. Педагогічний альманах: Зб. наук. пр. (17). с. 133-137.
Text
2013_стаття.pdf Скачати (422kB) |
Офіційний URL: http://academy.ks.ua/?page_id=103
Резюме
У статті проаналізовано результативність впровадження у професійну підготовку майбутніх вчителів спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом“. Доведена доцільність впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом“ для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Ключові слова: спецкурс “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом“, формування готовності майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 08 Груд 2016 08:39 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/985 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |