МДПУ репозиторій

До проблеми реалізації науково-педагогічного проєкту «школа тьюторської майстерності» у системі освіти України

Максимов, О. С. До проблеми реалізації науково-педагогічного проєкту «школа тьюторської майстерності» у системі освіти України. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 1 (3). с. 79-85. ISSN 2706-6258

[img]
Перегляд
Text
204297-458414-1-SM.pdf

Скачати (533kB) | Перегляд

Резюме

У статті розкрито проблему ІІ етапу реалізації науково-педагогічного проєкту «Школа тьюторської майстерності» у системі освіти України. У зв’язку зі складністю феномену діагностичні процедури мали комплексний характер і були спрямовані на дослідження всіх складників готовності до впровадження тьюторського супроводу. Так, коефіцієнт самооцінки готовності вчителів та здобувачів вищої освіти до тьюторського супроводу після завершення ІІ етапу науково-педагогічного проєкту суттєво зріс, що свідчить про ефективність упровадження інтерактивних, особистісно-орієнтованих форм і методів науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти в експериментальній групі. Ключові слова: тьютор, тьюторський супровід, компетентність, методологія, підготовка вчителів, науково-педагогічний проєкт, школа тьюторської майстерності,здобувачі вищої освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти
Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти
Користувач, що депонує: Кафедра хімії та хімічної освіти
Дата внесення: 15 Черв 2020 06:42
Останні зміни: 15 Черв 2020 06:42
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9831

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу