МДПУ репозиторій

Роль праксису в навчанні та вихованні дітей з порушеннями мовлення

Яковенко, І. О. та Солонська, А. А. (2020) Роль праксису в навчанні та вихованні дітей з порушеннями мовлення. Scientific bases of solving of the modern tasks: abstracts of XIX international scientific and practical conference, 1-2 June, 2020. с. 394-396.

[img]
Перегляд
Text
XIX-Conference-01-02-Frankfurt-am-Main-Germany-book.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

молодшого і середнього дошкільного віку гаджетів у повсякденному житті, збільшилася кількість дітей із порушеннями мовлення. Адже звичний для дитини дошкільного віку фізичний розвиток (формування необхідних навичок стрибків, бігу, координації, моторики) все частіше замінюється перебуванням біля телевізору, планшету, телефону чи комп’ютеру, що затримує формування необхідних навичок сприймання і сенсорної інтеграції. Під праксисом розуміють можливість людини відтворити цілеспрямований руховий акт. Тобто праксисом можна назвати виконання завчених рухів на автоматизованому рівні.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 15 Черв 2020 12:55
Останні зміни: 15 Черв 2020 12:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9816

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу