МДПУ репозиторій

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Розділ 9. Використання інтерактивних методик та інформаційно-комунікаційних технологій на уроках літератури

Шарова, Т. М. та Землянська, А. В. та Копєйцева, Л. П. та Шаров, С. В. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Розділ 9. Використання інтерактивних методик та інформаційно-комунікаційних технологій на уроках літератури. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

[img]
Перегляд
Text
col_monogr_rozdil9_2019.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

На сьогодні важливою проблемою у викладанні філологічних дисциплін, зокрема історії української літератури, методик навчання української та світової (зарубіжної) літератур є пошук ефективних шляхів співпраці учасників навчально-виховного процесу, що спонукають студентів до творчості, самостійності, підвищення розумової активності. Тому все більш широкого визнання та поширення набувають інноваційні методики, які адаптують навчання студентів до умов реального життя.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PN Література (Загальне)
W Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси > ZA4050 Електронні інформаційні ресурси
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 12 Черв 2020 10:25
Останні зміни: 12 Черв 2020 10:25
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9782

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу