Логвіна-Бик, Т. А. та Бик, Н. В. (2020) Технолопчний пщхід до організації навчального процесу з природознавства (5 клас) та біологіі (6-11 класи). Implementation of modern science into practice: abstracts of I international scientific and practical conference, January 12-13, 2020. с. 84-87.
|
Text
Технологічний підхід до організації.pdf Скачати (214kB) | Перегляд |
Резюме
Для розвитку в учнів адгоритмічного мислення школярів шляхом розв'язання типових задач з природознавства та біології можна запропонувати алгоритм вирішення різних навчальних завдань, які впорядковані за темами навчальної програми, а в межах кожної теми - за рівнями складності. Інтелектуальному розвитку учнів у навчальному процесі, усвідомлення ними рівня своєї успішності у вивченні навчальних дисциплін, що досягається доступними, цікавими творчими завданнями з природознавства та біології,і використанням різних допоміжних засобів навчання та сприятливим психологічним кліматом на уроці, сприяє висока мотивація учнів у навчанні біології та природознавства.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Користувач, що депонує: | Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Дата внесення: | 12 Черв 2020 13:34 |
Останні зміни: | 12 Черв 2020 13:34 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9769 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |