МДПУ репозиторій

Технолопчний пщхід до організації навчального процесу з природознавства (5 клас) та біологіі (6-11 класи)

Логвіна-Бик, Т. А. та Бик, Н. В. (2020) Технолопчний пщхід до організації навчального процесу з природознавства (5 клас) та біологіі (6-11 класи). Implementation of modern science into practice: abstracts of I international scientific and practical conference, January 12-13, 2020. с. 84-87.

[img]
Перегляд
Text
Технологічний підхід до організації.pdf

Скачати (214kB) | Перегляд

Резюме

Для розвитку в учнів адгоритмічного мислення школярів шляхом розв'язання типових задач з природознавства та біології можна запропонувати алгоритм вирішення різних навчальних завдань, які впорядковані за темами навчальної програми, а в межах кожної теми - за рівнями складності. Інтелектуальному розвитку учнів у навчальному процесі, усвідомлення ними рівня своєї успішності у вивченні навчальних дисциплін, що досягається доступними, цікавими творчими завданнями з природознавства та біології,і використанням різних допоміжних засобів навчання та сприятливим психологічним кліматом на уроці, сприяє висока мотивація учнів у навчанні біології та природознавства.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Користувач, що депонує: Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Дата внесення: 12 Черв 2020 13:34
Останні зміни: 12 Черв 2020 13:34
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9769

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу