Маслова , А. В. (2016) Компоненти змісту навчання англійського наукового писемного мовлення магістрантів. Вісник Дніпропетровського університету імені А. Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія», 1 (11). с. 266-270. ISSN ISSN 2222-5501
Text
Маслова А.В.- стаття - Компоненти змісту навчання англ.наукового писемн.мовл.магістрантів.pdf - Опублікована Версія Скачати (196kB) |
Резюме
У статті розглянуто поняття «зміст навчання іноземної мови» з точки зору різних вчених, визначає такі його основні структурні компоненти, як знання, вміння і навички. До компонентів змісту навчання англійського наукового писемного мовлення магістрантів немовних педагогічних спеціальностей автор відносить знання мовного матеріалу, специфічного для наукового викладу думок; лінгвістичні вміння його використання в найпростіших мовленнєвих діях; а також рецептивні, репродуктивні і продуктивні мовленнєві вміння його вживання в писемному науковому мовленні, яке поступово ускладнюється. Обґрунтовано послідовність реалізації наведених компонентів у процесі навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PD Германські мови |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра іноземних мов |
Дата внесення: | 15 Груд 2016 08:56 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/974 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |