МДПУ репозиторій

Активізація самостійного музичного мислення майбутнього педагога-музиканта в класі хорового диригування

Багрій, Т. Є. (2019) Активізація самостійного музичного мислення майбутнього педагога-музиканта в класі хорового диригування. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 7-9 листоп. 2019 р.. с. 10-13.

[img]
Перегляд
Text
Багрiй_Т.E..pdf

Скачати (2MB) | Перегляд

Резюме

У тезах висвітлено питання активізації самостійного музичного мислення для особистісного та професійно-творчого розвитку майбутнього педагога-музиканта. Ключові слова: педагог-музикант, самостійне музичне мислення, виконавська діяльність, навчально-творча діяльність.

Тип елементу : Стаття
Теми: M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: викладач Тетяна Багрій
Дата внесення: 11 Черв 2020 12:40
Останні зміни: 11 Черв 2020 12:40
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9737

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу