Багрій, Т. Є. (2019) Активізація самостійного музичного мислення майбутнього педагога-музиканта в класі хорового диригування. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 7-9 листоп. 2019 р.. с. 10-13.
|
Text
Багрiй_Т.E..pdf Скачати (2MB) | Перегляд |
Резюме
У тезах висвітлено питання активізації самостійного музичного мислення для особистісного та професійно-творчого розвитку майбутнього педагога-музиканта. Ключові слова: педагог-музикант, самостійне музичне мислення, виконавська діяльність, навчально-творча діяльність.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | викладач Тетяна Багрій |
Дата внесення: | 11 Черв 2020 12:40 |
Останні зміни: | 11 Черв 2020 12:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9737 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |